Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Så KG fikk deg til slutt, ser jeg. Ja ja, det er trist Får nå bare håpe at det gikk bra. Jeg har hørt om disse grusomme metodene til KG der de lokker uskyldige gjester med seg og hjernevasker dem til å hate alle gjester og gjør de om til medlemmer på livstid. Bare vær på vakt, for det er veldig trist å miste et familiemedlem, enda verre er det jo når de blir hjernevasket til å bli en helt annen og at de går vekk fra familien. Beklager, men det er så trist. Jeg vet ikke hvor mange familiemedlemmer jeg har mistet i år en gang, men det er mange. Alle offer for KG's grusomme hjernevaskemetoder.
ciba Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2009 bare slapp av, du gjest, er glad i alle jeg, da men nå kan folk kjenne meg igjen også er mange koselige her inne, medlemer å gjester
MarianneE Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Så KG fikk deg til slutt, ser jeg. Ja ja, det er trist Får nå bare håpe at det gikk bra. Jeg har hørt om disse grusomme metodene til KG der de lokker uskyldige gjester med seg og hjernevasker dem til å hate alle gjester og gjør de om til medlemmer på livstid. Bare vær på vakt, for det er veldig trist å miste et familiemedlem, enda verre er det jo når de blir hjernevasket til å bli en helt annen og at de går vekk fra familien. Beklager, men det er så trist. Jeg vet ikke hvor mange familiemedlemmer jeg har mistet i år en gang, men det er mange. Alle offer for KG's grusomme hjernevaskemetoder. Nei faen... er vi avslørte nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå