Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Så KG fikk deg til slutt, ser jeg. Ja ja, det er trist :cry3:

Får nå bare håpe at det gikk bra. Jeg har hørt om disse grusomme metodene til KG der de lokker uskyldige gjester med seg og hjernevasker dem til å hate alle gjester og gjør de om til medlemmer på livstid.

Bare vær på vakt, for det er veldig trist å miste et familiemedlem, enda verre er det jo når de blir hjernevasket til å bli en helt annen og at de går vekk fra familien.

:grine: Beklager, men det er så trist. Jeg vet ikke hvor mange familiemedlemmer jeg har mistet i år en gang, men det er mange. Alle offer for KG's grusomme hjernevaskemetoder.

Skrevet

Velkommen! :5:

Skrevet

:klemmer:

bare slapp av, du gjest, er glad i alle jeg, da men nå kan folk kjenne meg igjen også :popcorn:

er mange koselige her inne, medlemer å gjester :babygutt::danse:

Skrevet
Så KG fikk deg til slutt, ser jeg. Ja ja, det er trist :cry3:

Får nå bare håpe at det gikk bra. Jeg har hørt om disse grusomme metodene til KG der de lokker uskyldige gjester med seg og hjernevasker dem til å hate alle gjester og gjør de om til medlemmer på livstid.

Bare vær på vakt, for det er veldig trist å miste et familiemedlem, enda verre er det jo når de blir hjernevasket til å bli en helt annen og at de går vekk fra familien.

:grine: Beklager, men det er så trist. Jeg vet ikke hvor mange familiemedlemmer jeg har mistet i år en gang, men det er mange. Alle offer for KG's grusomme hjernevaskemetoder.

Nei faen...

er vi avslørte nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...