Solstorm Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Hei. Er det noen som kan tipse meg om en permanent hjemmhårfarge som gir et lysebrunt resultat. Jeg synes at den fargen som heter "lysbrun" blir nærmere mørk brun - og da jeg farget håret lysbrunt hos frisøren ble det også altfor mørkt. Jeg har naturlig lysebrunt hår (vanlig mørk kommunefarge!!) - og det ønsker jeg å ha, må bare dekke noen små grå og da må det farge til! Tips til hårfarge tas altså imot med stor takk!
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Hei. Er det noen som kan tipse meg om en permanent hjemmhårfarge som gir et lysebrunt resultat. Jeg synes at den fargen som heter "lysbrun" blir nærmere mørk brun - og da jeg farget håret lysbrunt hos frisøren ble det også altfor mørkt. Jeg har naturlig lysebrunt hår (vanlig mørk kommunefarge!!) - og det ønsker jeg å ha, må bare dekke noen små grå og da må det farge til! Tips til hårfarge tas altså imot med stor takk! Du burde ta en farge som heter mørkblond. Altså alltid står det nr på pakka. Nr 6 er alltid mørkblond. Jeg er veldig fornøyd med Loreal preference =))
Solstorm Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2009 (endret) Takk for svar - tipset er notert! Er nummeret til denne fargen "6"? (ikke noe mer?, jeg ønsker en farge uten rødtoner.....) Endret 22. mars 2009 av Solstorm
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Takk for svar - tipset er notert! Er nummeret til denne fargen "6"? (ikke noe mer?, jeg ønsker en farge uten rødtoner.....) Jepp =)) skal lære deg ett triks;) feks. står det bare 6 - er det mørkblond (lysebrun) er det feks ett eller to tall bak, kan du lese i boka som ligger ved siden av hårfargene;) men mørkblond kan også bli litt mørkere enn lysebrun, nesten umulig og få lysebrun med butikkfarge. Med med mørkblond/nr 6 kan man alltid være trygg på at man ikke får for mørk farge =)) du kan også prøve ett annet håfarge merke enn det jeg anbefalte. Bare de heter mørkblond eller er tallet 6;)
Solstorm Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2009 Takk! Skal se etter Lòreal Preference nr. 6 neste gang jeg er på Vita!
Solstorm Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2009 Hmmm - Lòreal Preference finner jeg ikke i nr. 6 og Lòreal Excellence nr 6 syntes jeg så for lys ut...... (men så var det at jeg vil jo heller ikke bli for mørk...) Er det noen med som har brukt Lòreal Excellence og fått lysebrunt hår når utgangspunktet er nettopp lysebrunt? Så også litt på 6.13 som het "mørk beigeblond" eller noe slikt. Er det noen som har prøvd den?
Rafi Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Jeg synes også man blir lys brun med farge nr 6. Eneste er at jeg synes den kan bli litt lite spennende... Kunne ønsket meg en farge som var litt sånn veldig lys sjokoladebrun f.eks:)
Solstorm Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2009 Jeg synes også man blir lys brun med farge nr 6. Eneste er at jeg synes den kan bli litt lite spennende... Kunne ønsket meg en farge som var litt sånn veldig lys sjokoladebrun f.eks:) Takk for svar. Jeg må si meg helt enig med deg at jeg ønsker er fin, lysebrun hårfarge! veldig lys sjokoladebrun høres bra ut - vi får håpe noen kan fortelle oss hvordan vi kan få det til hjemme!
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Jeg bruker L`oreal Ecxellence i fargen 5 -lys brun. Mitt hår er brunt i utgangspunktet, jeg farger for å skjule grå hår, ikke for å bli mørkere. På fargeprøvene i butikken er det den farge nr 4 som er slik jeg ønsker at håret mitt skal bli - og den fargen får jeg når jeg bruker nr 5.
Solstorm Skrevet 1. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2009 Jeg bruker L`oreal Ecxellence i fargen 5 -lys brun. Mitt hår er brunt i utgangspunktet, jeg farger for å skjule grå hår, ikke for å bli mørkere. På fargeprøvene i butikken er det den farge nr 4 som er slik jeg ønsker at håret mitt skal bli - og den fargen får jeg når jeg bruker nr 5. Takk for tips, da skal jeg studere "fargekartet" og håper jeg ender opp med den fargen jeg ønsker!
Gjest fragment Skrevet 1. april 2009 #11 Skrevet 1. april 2009 Kjapt spørsmål angående hjemmestriping av hår, så slipper jeg å opprette en egen tråd: Har tidligere fått hjelp av en venninne til å stripe håret mitt lysere, men funderer på å prøve det selv i morgen. Er det vanskelig å få et bra resultat når man gjør det selv og bruker hette under stripingen? Det er vel strengt tatt ikke så mye som kan gå galt så lenge man følger bruksanvisningen? Det jeg er mest usikker på er hvor mye hår jeg skal trekke ut av hetten, og om jeg skal ta jevnt med hår fra hele hodet, eller fokusere mer på enkelte "områder"? Setter pris på noen fornuftige svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå