Gå til innhold

En liten gave til noen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal besøke en venninne i kveld som ikke har det så lett om dagen. Har skjedd mye leit rundt henne og hun er sliten etter å ha brukt mye energi både emosjonelt og praktisk.

Tenkte å kjøpe en liten ting til henne som en liten oppmerksomhet, max 200 kr, men vet ikke helt hva..

Mine første tanker var blomster eller en CD. Andre gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

En flaske vin, et fint skjerf, en bok, et sølvsmykke, eksklusiv sjokolade, noen fine lys med lysholdere....feks....

Skrevet

En flaske vin, en bok med dikt, sjokolade (med en koselig tekst på), kanskje skrive et kort hvor du forteller venninnen din at du stiller opp.

Gjest LanaLane
Skrevet

Da jeg sleit mye på vgs fikk jeg i et friminutt en pose fra venninnen min. I den lå det et kort der det stod "synes det er så trist at du har det så vanskelig", et bilde av oss to, godterihjerter og en blomst.

Jeg tror ikke det gjør så mye hva du gir henne, det er vel heller det at du er der som er det viktigste :) Den dag i dag er det den gaven jeg husker best og setter mest pris på.

Skrevet
Da jeg sleit mye på vgs fikk jeg i et friminutt en pose fra venninnen min. I den lå det et kort der det stod "synes det er så trist at du har det så vanskelig", et bilde av oss to, godterihjerter og en blomst.

Jeg tror ikke det gjør så mye hva du gir henne, det er vel heller det at du er der som er det viktigste :) Den dag i dag er det den gaven jeg husker best og setter mest pris på.

Tror også det, at akkurat hva du gir ikke har så mye å si. Bare noe som viser at du bryr deg og vet at hun har det vanskelig er nok det som betyr mest.

Jeg ville gitt en stor bukett med tulipaner i forskjellige farger. Det er noe å bli glad av :)

Skrevet

Synes det er koselig å gi (og få) flere småting som passer sammen, som det som noen nevnte; en bok, sjokolade og vin, kanskje noe du har bakt selv, kurv med muffins med de søte lyserosa kakepynt-hjertene og glasur?

Skrevet

Jeg har ikke noen ande ideer en det som allerede er skrevet, men ville bare si at du er kjempe omtenksom som vil gi en liten ekstra tanke til en venn som ikke har det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...