Gå til innhold

Hva slags klær kan jeg bruke?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei:)

Jeg er 1,65 høy (eller lav om du vil:P), veier 56 kg, ganske ok forhold mellom bein og overkropp (men som dere skjønner har jeg ikke så lange bein i og med at jeg er ganske lav), litt tykke legger (mange skinny jeans som jeg synes blir for trange), ok lår, tynn midje (men litt mage under), ganske små pupper og kanskje litt tykke overarmer.

Jeg er åpen for forskjelilige stiler, bare det ikke ser billig ut...Kan gjerne ha et litt voksent uttrykk, men på den andre siden liker jeg både det som er søtt og det som er sporty.

Det vanskligste for meg er å finne bukser...

Så, hva slags type klær kan dere anbefale til meg? (er 19 år forresten)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei:)

Jeg er 1,65 høy (eller lav om du vil:P), veier 56 kg, ganske ok forhold mellom bein og overkropp (men som dere skjønner har jeg ikke så lange bein i og med at jeg er ganske lav), litt tykke legger (mange skinny jeans som jeg synes blir for trange), ok lår, tynn midje (men litt mage under), ganske små pupper og kanskje litt tykke overarmer.

Jeg er åpen for forskjelilige stiler, bare det ikke ser billig ut...Kan gjerne ha et litt voksent uttrykk, men på den andre siden liker jeg både det som er søtt og det som er sporty.

Det vanskligste for meg er å finne bukser...

Så, hva slags type klær kan dere anbefale til meg? (er 19 år forresten)

Hva med å legge ut et bilde av kroppen din slik at vi kan se hvordan du ser ut? Lettere å hjelpe deg hvis jeg får litt bedre forståelse av hvordan kroppsfasong du har.. :) Du trenger jo absolutt ikke å ha med bilde av fjeset ditt, hvis du ikke vil bli gjenkjent! :)

For en person med ganske korte bein, så er det viktig med rett lengde på skjørt og bukser. Fotside kjoler kan du fort drukne litt i, velg heller en kjole til rett over kneet, eller miniskjørt. Shorts er fint til deg, både med og uten strømper. Jo smalere bukser du bruker, jo lengre vil beina dine virke. Kombinerer du med høye hæler virker de enda lengre. Knelange støvletter utenpå trange jeans får også beina til å virke ekstra lange. Ikke la buksene subbe ned i bakken, da drar du oppmerksomheten nedover. Velg bukser som stopper minst en cm. over gulvet.

Hvis du har problemer med at helt trange jeans lett blir for trange rundt leggene dine så kan du jo i hvertfall bruke jeans som er rette i beina, istedet for de med litt vidde nederst.

http://www.lissmari.blogspot.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...