Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 38, syns kvinne guiden har et flott forum, så tenkte jeg kunne legge inn et sprøsmål som jeg lurer fælt på.

Dama mi var utro og jeg slo til han som hun var utro med. Han annmeldte meg, og jeg ble idømt en bot. Det vil si jeg er straffe dømt.

Jeg er veldig engasjert i en frivillig organisasjon. Styret har nå bestemt at jeg ikke kan komme inn i styret, for da vil 2 av de sittende medlemene melde seg ut. De vil melde seg ut fordi jeg er straffedømt. Straffen var en bot.

De ønsker at jeg skal "ligge lavt" i noen år, de har ikke spurt meg om noen forklaring, men jeg har bedt om unskyldning til alle parter.

Hva syns dere, er det en rimelig reaksjon?

Hilsen

Deppa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hu dama di skulle betalt boten jeg.

Skrevet

Når jeg tenker meg om så var du helt idiot som slo han mannen selv om du mest sannsynlig handlet i affekt.

Greit nok at dere kanskje hadde en dårlig periode og kanskje dama di ville straffe deg med å pule på han karen. Men uansett så er det dama di som har vært hore og utro her, og burde få reprimaden og ikke han karen.

Nå kan jeg bare komme med antagelser siden du ikke har lagt frem noen detaljer, - men var det slik at du ble provosert fordi han karen kanskje ikke ville fortelle hva som skjedde eller bare lo deg opp i ansiktet?

Om det er slik så var det sinnsykt dumt å gi etter for provikasjonen, han tar jo siste stikk og får både offerstatus og erstatninger, og du blir ansett som kriminell og voldsutøver.

Sånne jenter som dama di som leker dolly duck med å sette fetter anton og donald opp mot hverandre er det mest irriterende som finnes.

Bare synd gutter har en tendens til å forelske seg i kvinner som er så digge at de kan motstå komplimenter fra fremmede som trøster når typen har vært tulling.

Eller hvis han var en kompis av deg, - eller enda verre, - en du har introdusert dama di til, - ja da hadde jeg nok funnet på noe, - for sånne folk trenger bare en tilbakemelding de husker...

Gjest Gjest
Skrevet

Ja jeg var nok idiot som slo han, for konsekvensene har blitt store. Jeg hadde på forhånd (!) bedt han pent om å holde seg unna dama mi. Jeg gjorde det slutt med dama pga det hun hadde gjort.

Men det jeg egentlig lurer på er om det er en naturlig reaksjon at man ikke for lov til å ha tillitsverv i en frivillig organisasjon fordi man har fått en straff. Jeg blir vel ansett som kriminell...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...