Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, vi har lagt oss, jeg prøver meg på kjæresten min, og blir avvist. Jeg snur meg rundt og før jeg sovner tenker jeg at jeg vet ikke om jeg orker dette lenger.

Så drømmer jeg dette:

Jeg blir kidnappet av tre unge menn (på min alder). De forteller meg at de skal drepe meg etter å ha torturert meg i så og så mange timer. De begynner med å lage en lang risp på det høyre kinnet mitt. Jeg skriker. De går over til den ene armen min og skjærer den opp.

Deretter tar jeg av meg trusa, og ser at huden på venusberget mitt faller av! Jeg river litt i et hudflak, og resten av huden der følger med. Blodig og vondt under der.

Dermed bestemmer jeg meg for å ligge med han ene kidnapperen (følelse av forelskelse i drømmen), men når dette går opp for meg og han, så lar de meg gå, og jeg sitter plutselig på en buss på bondelandet i California.

........Noen som kan gi meg en ide på hva dette dreide seg om, så blir jeg veeeeldig takknemlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drøm, er underbevisstheten i arbeid. Jeg har i min nærhet, både på jobb og innen familie/ vennekrets, noen såkaldte selvskadere. I drømmen din blir du påført skade av utenforstående, men ikke glem at det er i din underbevissthet dette forekommer. Noe alle de selvskaderne jeg kjenner har til felles, er en eller annen grad av avvisning, eller neglisjering, eller manglende nærhet.

Så da er det vel ikke så oppsiktsvekkende at du ubevisst prøver det samme i drømme. Jeg anbefaler at du oppsøker nærhet, og da noen som kan gi det i form av hud mot hud, så snart som råd er. Jeg vil nesten si du burde "tvinge" kjæresten til omfavnelser, lenge og varmt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...