Gå til innhold

stadig krangling!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Hei

Jeg og samboeren mn krangler konstant,før var det om ting som man kan skjønne at man krangler om,,men nå har vi en sånn amper tone til hverandre at vi krangler om små ting.

Jeg kan komme hjem fra jobb å glede meg sikkelig til å se han men så starter vi plutselig igjen..er så utrolig lei av det.

Det som skremmer meg mest er at vi kun har vært sammen i ett år.

Jeg har aldri følt noe så sterkt for noen før og vil virkelig at dette skal funke.

Er det noen flere her ute som har opplevd å ha det slik i begynnelsen,men som har fått det til å fungere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei

Jeg og samboeren mn krangler konstant,før var det om ting som man kan skjønne at man krangler om,,men nå har vi en sånn amper tone til hverandre at vi krangler om små ting.

Jeg kan komme hjem fra jobb å glede meg sikkelig til å se han men så starter vi plutselig igjen..er så utrolig lei av det.

Det som skremmer meg mest er at vi kun har vært sammen i ett år.

Jeg har aldri følt noe så sterkt for noen før og vil virkelig at dette skal funke.

Er det noen flere her ute som har opplevd å ha det slik i begynnelsen,men som har fått det til å fungere?

har vært gjennom det samme ja..gikk så langt at jeg til slutt avskydde hele typen.blir sint når jeg tenker på han idag nesten to år etter det ble slutt.

skal sies at dette var en type som absolutt ikke behandlet meg bra da.

kansje dere trenger litt tid ifra hverandre og tenke og føle litt på ting?

Skrevet

Huff, sånt er ikke noe gøy :klem: Kanskje dere går veldig mye oppi hverandre? Jeg og samboeren hadde det slik i et par mnd, og fant ut at vi ikke orket å ødelegge forholdet vårt pga småkrangling. Så vi har blitt veldig flinke til å komme oss ut litt mer, både alene og sammen. Det hjelper mye! Vi har aldri hatt det bedre :)

Du sier også at dere bare har vært sammen i et år, og allerede bor sammen. Kanskje det har gått litt for fort for dere?

Håper uansett at det ordner seg for dere :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...