Gjest singel Skrevet 20. mars 2009 #1 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei.. har vært singel i noen måneder nå.. så var jeg ute, møtte en gammel bekjent og jeg ble råå betatt av han. vi har vært på noen dater nå og han spanderer alt.. hehe. han sender koselige meldinger, men jeg vet ikke om det er nok av de og hvordan jeg skal tolke de... vi snakker mye om sex når vi er sammen, og begge har lyst på hverandre. så kommer spørsmålet om han bare er ute etter sex.. jeg orker ikke bare sex, jeg liker han og vil at han skal ville mer enn å bare ha sex med meg.. uff. burde jeg spørre hva han vil.. føler det blir litt tullete også. vi skal ut i kveld, hvilke tegn burde jeg se etter? uff.. vi flørter masse, og siden vi skal ut i kveld er jeg sikker på at det skjer noe.. vil ikke holde igjen på sex, men burde jeg kanskje gjøre det for å se hva han vil.. er det lurt å leke litt hard to get? hmm forvirret.. hadde vært fint om noen har noen erfaringer å komme med eller noe å si.. hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå