Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 møtte en gutt på nettet... pratet en mnd... så fikk jeg meg type og sluttet... ble singel igjen etter et halvt år... og tok kontakt igjen sist helg møttes vi etter å ha pratet et par uker... vi drakk litt og dro hjem til meg.. koslig natt.. koslig formiddag.. han ble leeeenge så jeg så ikke at han hadde noe panikk... og han har sendt masse meldinger etterpå og pratet på msn i dag sa han at han hadde fått panikk fordi vi hadde sex første gangen, at han var redd jeg skulle tro han utnyttet meg og at jeg skulle like han bedre enn han likte meg.... at han hadde vært roligere om det ikke hadde vært sex den første gangen... vi skal møtes i morgen... han vil møtes uten alkohol Jeg trives som singel, har ikke hatt sex på første date før, men han var så søt og morsom... ufarlig... og jeg hadde lyst.. Hva tror dere om dette? hvorfor har han sånn panikk egentlig? Jeg vil ikke spørre han mer om det... vil ikke mase...vi er ca 30
golda Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Hehehe, han høres da veldig dramatisk ut. Litt sånn "dramaqueen". Ta det som det kommer, dette her. :-)))))))))
Gjest Leken Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 det er vel hans måte å fortelle deg at dere må ta det litt rolig. At selv om dere har hatt sex så betyr det ikke ekteskap Det er ganske mange single som ønsker hus, bil ,barn og hele pakka og det helst igår ( mener ikke deg ), så hvis han har møtt noen av disse før, så er det kanskje av erfaring han får litt "panikk". Håper dere får en flott 2 date
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå