Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Må ta ny utdannelse pga jeg har vært ekstremt uheldig. Har søkt attføring men tviler på jeg får hjelp der fra;)

har ingen mulighet til studie lån da det er misligholdt ( holder på å ordne opp nå )

finnes det overhode noe løsning for å få en ny utdannelse for det? bo utgifter er ikke så store, mulig jeg kan slippe å betale noe som helst på 3 år ? At lånet blir fryst?

prøver alle utveier, livet har ikke fart så fint med meg de siste årene.

Videoannonse
Annonse
Gjest lintin
Skrevet
Må ta ny utdannelse pga jeg har vært ekstremt uheldig. Har søkt attføring men tviler på jeg får hjelp der fra;)

har ingen mulighet til studie lån da det er misligholdt ( holder på å ordne opp nå )

finnes det overhode noe løsning for å få en ny utdannelse for det? bo utgifter er ikke så store, mulig jeg kan slippe å betale noe som helst på 3 år ? At lånet blir fryst?

prøver alle utveier, livet har ikke fart så fint med meg de siste årene.

Uten at jeg skal påberope meg noen ekspertise så tror jeg det er vanskelig å få noen annen støtte til studier utover studielån, attføring, omskolering som du allerede har nevt ikke er et alternativ for deg.

Er jo mulig du kanskje kan ta en utdannelse på deltid?

Jeg jobbet fullt og gikk på skole 5 timer om kvelden 2-3 ganger i uken, tøft, men det går for en periode....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...