Gå til innhold

Har funnet drømmeskoene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Veldig stilige de, men jeg tror ikke jeg ville gått rundt i de en hel dag ;) hehe..tenker på høye hælene...

Skrevet

Fine sko, men jeg tenker også på hælhøyden når du skal bruke dem en hel dag. Ellers er jeg helt enig i at tradisjonelle brudesko vanligvis ikke er spesielt fine.

Skrevet

:dåne: De var jo rett og slett dritfine! Tror aldri jeg hadde klart og gått rundt på dem en hel dag, så misunner deg for å kunne gjøre det. :fnise:

Skrevet

Jeg synes også de var kjempefine, men henger med litt på det de andre påpeker om at du skal gå på dem en hel dag. Du vet jo selv best hva du klarer :) Jeg er vant til å gå på veldig høye hæler og går på det hver dag, men slike høye sko med hull foran i tåa sliter jeg alltid veldig fort med... Men det er jo helt sikkert avhengig fra person til person...

Veldig fine var de iallefall og jeg er enig med deg at typiske brudesko ikke er sååå fine. Jeg skal også selv ha andre type sko enn brudesko... :)

Skrevet

de var rett og slett drit lekre!

Gjest Gjest
Skrevet

Kjempefine! Det med høyden går nok greit, hvertfall hvis du går noe på høye heler ellers også. Hadde selv 12 cm med høye heler på mine brudesko, det gikk helt fint. Man må jo lide litt for skjønnheten en slik dag :)

Gjest Gjest
Skrevet
Kjempefine! Det med høyden går nok greit, hvertfall hvis du går noe på høye heler ellers også. Hadde selv 12 cm med høye heler på mine brudesko, det gikk helt fint. Man må jo lide litt for skjønnheten en slik dag :)

12 cm??? Jeg har kjøpt sko til bryllupet på 8.5 cm og klarer omtrent ikke stå oppreist på dem, og jeg er vant med heler.

Du er god som klarer 12cm :)

Skrevet (endret)

Kjempe fine, har sett på dem selv faktisk!

Har utrolig lyst på et par Christian Louboutin pumps, men de er litt dyre, og også 12 cm..

Var på Agape i dag og de har faktisk noen fine brudesko som er 8.5 cm og gode og gå i!

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har et par Christian Louboutin pumps med samme høyde, og jeg kan opplyse om at det går f... ikke an og gå med dem. For så mye penger hadde jeg heller kjøpt et par som var mere "gangbare". :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gikk i pumps på den høyden i et bryllup en gang. Riktignok ikke mitt eget heldigvis, for jeg fikk enorme smerter og begynte nesten å halte etter en stund. Måtte ta taxi hjem til tross for at det var gåavstand, og jeg sparket av meg skoene der og gikk på strømpelesten opp trappa! Og føttene var vonde og hovne i to dager etterpå, de så helt mishandla ut og var ubrukelige. Jeg er ikke så veldig bevandret i hæler da, i hvert fall ikke på den høyden. Men har aldri hatt så store problemer før, tror det er fordi det i bryllup kan bli mye stilleståing i stedet for sitting eller gåing.

Men de skoene der var helt ENORMT lekre!

Jeg lider gjerne for skjønnheten, men bryllupsdagen min er kanskje ikke en begivenhet hvor jeg vil ha vondt i føttene. Ta med deg et ekstra par iallefall, sånn i tilfelle :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes også de var kjempefine, men henger med litt på det de andre påpeker om at du skal gå på dem en hel dag. Du vet jo selv best hva du klarer :) Jeg er vant til å gå på veldig høye hæler og går på det hver dag, men slike høye sko med hull foran i tåa sliter jeg alltid veldig fort med... Men det er jo helt sikkert avhengig fra person til person...

Veldig fine var de iallefall og jeg er enig med deg at typiske brudesko ikke er sååå fine. Jeg skal også selv ha andre type sko enn brudesko... :)

I tillegg må man huske på at man i dagliglivet ofte ikke bruker slike sko så mange timer i strekk, enten er det bare en halv dag eller så tar man dem av seg ofte i løpet av dagen. Å bruke dem en hel dag er helt annerledes! Tror omtrent alle de finere skoene mine blir ubehagelige etter rundt 4 timer i strekk, noen direkte smertefulle, og da snakker jeg helt vanlige støvletter og pumps. Bare en advarsel altså, det er mange som ikke helt innser at de ekstra timene man har dem på seg i et bryllup utgjør en hel verden av forskjell.

Men enig i at de skoene var ekstremt pene, om du er sikker på at de ikke bringer deg vondskap så go for it! Kan jo øve deg hjemme, ta med et ekstra par, feste slike gummipads-greier i dem for at de skal bli bedre mot foten osv

Gjest Gjest_Janne_*
Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger.

Ja, de er høye, 14 centimeter hæl og 3 centimeter foran.. Jeg har flere par som er 10 centimeter, som jeg syns er helt greie å gå på, men det er klart, disse er jo faktisk enda høyere. Når det er sagt skal vi ha et litt utradisjonelt bryllup, vielsen skjer klokken 18.00 i hagen hjemme, så jeg skal ikke ha på skoene på fra tidlig morgen til sent på natt. Får se om jeg tør ta sjansen, de er utrolig lekre i alle fall!

Gjest SmallTalk
Skrevet

De var kjempe fine! :)

(Bare husk å kjøpe inn geleputer til å legge under tåballene og gnagsårplaster i tilfelle rottefelle, og kanskje et ekstra par sko i tilfelle de er umulige å gå på. Det ville vært dumt å få kvelden spolert pga vonde bein.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...