Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Jeg skal begynne å trene og skal samtidig starte med 30 days for å prøve å få en kick start på treningen. Skal til syden i mai og vil se "litt" bedre ut enn jeg gjør nå. Vet det er veldig individuelt om det fungerer eller ikke, men jeg vil hvertfall prøve:) 1)Noen som vet om dette er på tilbud noe sted nå (Oslo/Akershus) 2)Lurer også på om Dere som har brukt dette også tok oksytarm eller ikke og hvordan dette fungerte på dere. 3)Gikk dere ned noen kg/cm? 4)Jeg er SÅ plaget med cellulitter på rumpe, mage og lår. Hadde den noen effekt for å minske dette?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Jeg skal begynne å trene og skal samtidig starte med 30 days for å prøve å få en kick start på treningen. Skal til syden i mai og vil se "litt" bedre ut enn jeg gjør nå. Vet det er veldig individuelt om det fungerer eller ikke, men jeg vil hvertfall prøve:) 1)Noen som vet om dette er på tilbud noe sted nå (Oslo/Akershus) 2)Lurer også på om Dere som har brukt dette også tok oksytarm eller ikke og hvordan dette fungerte på dere. 3)Gikk dere ned noen kg/cm? 4)Jeg er SÅ plaget med cellulitter på rumpe, mage og lår. Hadde den noen effekt for å minske dette? Når det gjelder cellulitter så vil ingenting av piller og kremer hjelpe. Trening, muskeloppbyggende trening er det eneste som virkelig har effekt. Oxytarm har en veldig mild avførende effekt og brukes stort sett bare som en kort "rensekur" for tarmsystemet, eller for å få i gang treg mage eller "feriemage". Den har i og for seg ingen effekt på cm eller kg, men forsåvidt kan du merke litt på vekta der og da pga den lakserende effekten. Men som sagt, ingen effekt ellers på vekt. Kjempebra å sette i gang med trening.
Gjest Mortania Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Jeg gikk ned 10 kg på dette, uten trening. Oxutarm var usedvanlig effektiv på meg, da, jeg bæsjet hver gang jeg var på do
Lykkelitenen Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Vita og helsekostbutikker kjører stort sett tilbud på slankemidler og lignende etter nyttår, så ville ventet til da
Chanel.No5 Skrevet 25. desember 2009 #5 Skrevet 25. desember 2009 1)Noen som vet om dette er på tilbud noe sted nå (Oslo/Akershus) Tro meg, kjenner jeg Helsekostene rett så er den beste tiden for å finne dette på tilbud første uken i januar, da skal jo alle starte nyttårsforsettene sine og det vet butikkene godt
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #6 Skrevet 25. desember 2009 Tro meg, kjenner jeg Helsekostene rett så er den beste tiden for å finne dette på tilbud første uken i januar, da skal jo alle starte nyttårsforsettene sine og det vet butikkene godt Hahahahaha, tenkte jeg også når det ble sagt i tråden at det er alltid tilbud på slankegrier rett etter nyttår
Chanel.No5 Skrevet 25. desember 2009 #7 Skrevet 25. desember 2009 Hahahahaha, tenkte jeg også når det ble sagt i tråden at det er alltid tilbud på slankegrier rett etter nyttår Hehe, det er nok tiden de selger flest av disse produktene på tenker jeg
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #8 Skrevet 25. desember 2009 Hehe, det er nok tiden de selger flest av disse produktene på tenker jeg Du skal se kari og ola nordmann våkner opp nyttårsaften, kliper seg i flesket som ikke alltid er der en gang og tenker "NUH skal jeg starte et nytt og bedre år, jeg skal slanke meg! hvor kan jeg kickstarte fortest med piller/shaker/dietter/pulver/finnes fettsuging på tilbud?"
Chanel.No5 Skrevet 25. desember 2009 #9 Skrevet 25. desember 2009 Du skal se kari og ola nordmann våkner opp nyttårsaften, kliper seg i flesket som ikke alltid er der en gang og tenker "NUH skal jeg starte et nytt og bedre år, jeg skal slanke meg! hvor kan jeg kickstarte fortest med piller/shaker/dietter/pulver/finnes fettsuging på tilbud?" Belive that!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå