Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Jeg husker for flere år siden at jeg hadde ett spill på dataen som het Lion King, og var basert fra filmen. Jeg hadde helt dilla på det husker jeg. Hadde vært morsomt å spille det igjen. Tror det var 10 brett/leveler, og mellom brettene var det bonus-spill med timon og pumbaa der det var om å sluke mest mulig insekter. Noen som husker det, og som vet om det er mulig å få tak i nå?
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Jeg husker for flere år siden at jeg hadde ett spill på dataen som het Lion King, og var basert fra filmen. Jeg hadde helt dilla på det husker jeg. Hadde vært morsomt å spille det igjen. Tror det var 10 brett/leveler, og mellom brettene var det bonus-spill med timon og pumbaa der det var om å sluke mest mulig insekter. Noen som husker det, og som vet om det er mulig å få tak i nå? jeg husker det ja. Tror jeg kanskje har det på god gammeldags diskett hjemme hos foreldrene mine
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 og her er en link for å laste ned spillet. Vet ikke om det er riktig eller om det fungerer...
Gjest ts Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 og her er en link for å laste ned spillet. Vet ikke om det er riktig eller om det fungerer... Tuuusen takk for link. Det var helt riktig! Jippi nå skal det spilles.
Gjest Cipheria Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Hehe, dette var eg og fan av. Må nesten prøve det igjen.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Tuuusen takk for link. Det var helt riktig! Jippi nå skal det spilles. Bare hyggelig! Ha en god spillehelg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå