Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Mamma mia satt på sklia,, mista puppa oppi suppa. Men hvem fant den på? :klø:
impa Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2009 Mamma mia satt på sklia,, mista puppa oppi suppa. Men hvem fant den på? :klø: Hehe, ja jeg kom på den idag tidlig... Mamma mia sat ti sklia, mista puppa oppi suppa... Riktig riktig. Hvem som fant den på, det aner jeg ikke, jeg husker bare når jeg var veldig liten at jeg brukte å si den, for det var det groveste jeg viste
Gjest Elfrida Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Mamma mia, satt på sklia, mista buksa hele tida.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Mener å huske at det var noe mer, jeg :klø: Eller så dikta vi på noe mer...
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Mener å huske at det var noe mer, jeg :klø: Eller så dikta vi på noe mer... Mamma Mia satt på sklia mista puppa oppi suppa kokken sa hipp hurra, puppe suppe vil vi ha. Tror jeg:)
wok Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 Jeg trodde det var denne du mente :-) Melodi: Napolion med sin hær Napolion med sin hær over kjøkkenbenken dro mamma datt i vasken og pappa datt i do Søster datt i renna og slo ut alle tenna og bror satt på loftet og spilte rock'n roll Slå godt an hos unger, særlig hvis man bytter ut med ungenes egne navn.
Tanna Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 Mamma mia sklei på sklia mista puppa oppi suppa fy og fader mamma bader pappa står og ser på uten klær på (på bergensk sier vi "kler" så da funker rimet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå