Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mumline
Skrevet

Hei...

Har funnet en leilighet jeg vil ha, har hatt lyst til å bo der i evigheter men skjedlen det er noe til salgs der.

Men nå er det en til salgs og jeg har veldig lyst på den. Det eneste som skremmer meg litt er at de nettopp har pusset opp fasaden og fått nye balkonger. I forhold til budsjett skulle dette komme på 230.000,- for denne leilgheten, hvor 55.000 må betales "kontant" resten kan man ta som fellesgjeld. Men regnskapt for oppussingen er ikke ferdig enda, og ingen vet eksakt hva det vil komme på... I følge prosjektgruppa er det ingen ting som tyder på betydelige budsjett overskrivelser.

Iprospektet står det at selger tar ansvar for alle kostnader over 250.000,- i forbindelse med oppussingen, og at 50.000,- blir stående på konto hos megler til det endelige regnskapet foreligger....

Hva synes dere? Burde det bekymre meg eller virker det som det er safe nok (og at jeg har i bakhodet at jeg betaler 250.000,- mer en jeg byr) Andre som har inspill på hvordan jeg eventuelt kan formulere andre betingelser i budet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...