Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Hjelp! Er det noen som har råd om hvordan få bort whitesprit lukt i vaskemaskinen? Var så dum å vaske et plagg som var dynket i whitespit.....
Kamikatze Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Vask gulveduker med biotex, og ha eddik i skyllemiddelrommet
angeleyes Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Vask gulveduker med biotex, og ha eddik i skyllemiddelrommet Ja, eddik burde funke
Gjest den opprinnelige Bambi Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Et par uker siden hadde jeg samme ulykke som deg med whitesprit :-( Jeg vasket plagget 1 gang som vanlig i maskinen (riktignok stinket den etter vask). Så lot jeg den lufttørke, og vasket på nytt igjen. Da forsvant lukta.
Gjest den opprinnelige Bambi Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Et par uker siden hadde jeg samme ulykke som deg med whitesprit :-( Jeg vasket plagget 1 gang som vanlig i maskinen (riktignok stinket den etter vask). Så lot jeg den lufttørke, og vasket på nytt igjen. Da forsvant lukta. Beklager. Jeg feil-leste ditt innlegg!
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Takk for godt råd, eddik fungerte Kjørte tom maskin med eddik i skyllevannet 2 ganger, deretter en gang med vanlig såpe, og lukta er borte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå