Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Nå er vel ikke akkurat wikipedia noen troverdig kilde, men det står her at PETA er en terrororganisasjon. Er det sant eller det bare noen "anti-peta" som har fikset litt på det som står der? Jeg trodde de bare kjempet for dyrs rettigheter og sånt jeg.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Nå er vel ikke akkurat wikipedia noen troverdig kilde, men det står her at PETA er en terrororganisasjon. Er det sant eller det bare noen "anti-peta" som har fikset litt på det som står der? Jeg trodde de bare kjempet for dyrs rettigheter og sånt jeg. Det er vel metodene de bruker som gjør at de kalles terrorister. Er man ekstremister så hjelper det ikke at man jobber for en god sak.
Tanna Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Så en dokumentar om PETA for en stund siden.. kan vel ikke akkurat kalle det for en terroristorganisasjon, men de bruker jo ikke helt ok metoder alltid (raider pelsbutikker eller heller maling over modellene på fashion shows etc) Men de gjør da mye bra også - de sender inn muldvarper i forskjellige sektorer og har bl.a. avdekket med foto og video at fugler blir flådd levende, at dyr som folk vil ha pelsen til blir trukket pelsen av levende! Dette er videoer som de viste klipp av i dokumentaren... fæle greier! De gjør mye ille, men akkurat de muldvarptingene de driver med syns jeg veier litt opp for den andre utagerende aksjoneringen deres. noen ting hjelper det bare ikke nok å gå i tog for å motvirke. Man må få øynene opp! Mange er så naive at de hadde ikke trodd all den grusomheten som gjøres mot dyr dersom det ikke ble filmet.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 PETA er en organisasjon som benytter seg av samme virkemidler som terror organisasjoner, de støtter dømte brannstiftere som har satt fyr på forsknings sentre økonomisk. Dette er da mao. finansiering av terrorvirksomhet. Er mange meninger om PETA så anbefaler at dere søker litt på google så kan dere danne dere et eget bilde. De er også kjent for å avlive over 98% av alle dyr(hund,katt, osv) som de tar imot på sine sentre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå