Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 noen som vet om svenske frisører er flinke? har tenkt å klippe meg i Sverige, men har ikke lyst til å komme hjem å se ut som en julenisse .. såå noen som har blitt fornøyd, eller det har blitt en katastrofe?
Furstina Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Det finns både bar, superba och fantastiska frisörer i Sverige! och så klart "ryska" frisörer som bara kan 80-tals klippningar, pensionärsfrisörer som mest lägger hår, arroganta frisörer, de som klipper snett och ja... Nu klipper jag mig allt för sällan och ganska "enkelt" så det är väl svårt att misslyckas med mitt hår. men visst finns det duktiga frisörer i Sverige, det finns väldigt duktiga frisörer. Titta efter om frisören har ett mästarbrev om du är osäker. Sen är det väl som vid alla frisörbesök ett samspel mellan vad du som kund önskar för frisyr, vilket slags hår du har, vilken ansiktsform - och vad frisören klarar av att klippa bra. En duktig frisör säger i från när du kommer med en bild på en frisyr du önskar dig om ditt hår är för tunnt, tjockt, lockigt eller vad det nu må vara - och föreslår något liknande som faktiskt blir bra med ditt hår och ditt ansikte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå