Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 aldri vært noe glad i dildoer etc. min sambo kom hjem idag med en av disse såkallte rabbit. måtte prøve den da han tok seg en tur bort nå ikveld. resultatet ble 4 orgasmer på ca 10min. Løp og kjøp jenter! hvis dere ikke allerede har en da??
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har min rabbit, men den er blitt øøøøøøøødelagt (utslitt?)
kleshenger Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Jeg ødela min... "brukte den i stykker" kan man godt si. Nå vil jeg ha en ny.
Gjest rabitt Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Jeg ødela min... "brukte den i stykker" kan man godt si. Nå vil jeg ha en ny. Hvilken anbefaler dere å kjøpe?
kleshenger Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Jeg hadde denne Den er vanntett og vibrerer som bare f*.... Ta den med i dusjen eller hvor du vil Ikke blandt de dyreste heller, og det er vel kanskje greit når man skal kjøpe sin første rabbit?
Caramela Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Jeg hadde denne Den er vanntett og vibrerer som bare f*.... Ta den med i dusjen eller hvor du vil Ikke blandt de dyreste heller, og det er vel kanskje greit når man skal kjøpe sin første rabbit? Den var fin! Rosa og... innbydende? hehe :D Jeg vil ha! Jeg har en rabbit fra før av, og mange andre vibratorer. Trodde også dette ikke var noe for meg, men etter at kjæresten min lurte meg til å kjøpe en har jeg blitt hekta, og det dukket opp flere og flere i samlingen. Jeg vil ha mange til!! Hehe :D
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Hvilken anbefaler dere å kjøpe? 7th heaven anbefaler jeg :gjeiper:
Gjest flex Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 aldri vært noe glad i dildoer etc. min sambo kom hjem idag med en av disse såkallte rabbit. måtte prøve den da han tok seg en tur bort nå ikveld. resultatet ble 4 orgasmer på ca 10min. Løp og kjøp jenter! hvis dere ikke allerede har en da?? Dårlig gjort å snyte mannen din for å se på deg bruke den, hehe. Skamme seg!
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 #9 Skrevet 21. mars 2009 Dårlig gjort å snyte mannen din for å se på deg bruke den, hehe. Skamme seg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå