Gå til innhold

September-bruder


smile

Anbefalte innlegg

Er det noen som skal gifte seg i september her? Jeg gifter med 27.september. Hvor langt er dere isåfall kommet? Jeg føler meg ganske så klar. Skal postlegge de siste invitasjonene i dag og da vet jeg liksom ikke så mye mer å gjøre. Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gifter meg 13. september. Har vel "de store linjene" klare - sendt ut innbydelser, ordnet lokaler med servering, fotograf, kjole, hans antrekk, musikk, frisør osv. Men det gjenstår noen detaljer som å bestemme meny, ordne antrekk til sønnen vår, lage bordkort, bestemme bordplassering, sette opp ønskeliste o.l. Også har vi bestemt at vi skal på bryllupsreise rett etter bryllupet, men ikke hvor. Og ringer har vi ikke ordnet. De to siste punktene er vel kanskje de som plager meg mest om dagen, ellers føler jeg vel at jeg har nogenlunde kontroll. Tror jeg, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi gifter oss 5 sepember i Danmark ( bor i Norge ). Vi har fått tilbakemelding på innbydelsene fra alle, bortsett fra noen få par. Vi har en dame i Danmark som lagde innbydelsene til oss. Hun skal også lage bordkort med velkomstsanger, velbekommensang og meny, samt kirkeprogram. Jeg begynner å få det litt travelt med dette, fordi jeg ikke helt har fått på plass hvilken sanger jeg skal bruke og jeg venter fremdeles på tilbakemelding fra en fiolinist som vi skal ha til å spille i kirka. Og så skal jeg jo ha laget en sang til min kjære. Jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt stresset, fordi jeg vet hvor fort tiden går og i tillegg er dama i Danmark utrooolig treg. Så nå må jeg løpe og ordne bryllup :ler: Stå på jenter - vi når det nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifter meg 20. september! Vi har vel snart alt i boks, og det er deilig.. Mangler selvfølgelig litt, sånn som å lage ferdig bordkortene, sette opp bordplan, lage ferdig og trykke opp sangheftet hvem er hvem liste og trykke opp kirkeprogram. Hvitvinen og champagnen er de eneste drikkevarene vi ikke har kjøpt ennå, men det er jo god tid! Er kjempeglad for at vi har tatt ting etterhvert og ikke stresser nå i sommer..!

Igår bestilte vi ringer og bryllupsreise, så nå nærmer det seg! Vi gleder oss vannvittig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gifter meg 6. sept. og har gjort unna en del, men mye gjenstår.

Sånn som sanghefte , kirkeprogram, handle inn alt mulig...

Jeg syns liksom det er lenge til, men 8 uker går fort :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som jeg ligger greit an. Tenkte å dikte sang snart og lurer på å få fikse bordkort også nå. Greit med alt som er unnagjort så vi slipper å stresse unødvendig siste ukene. Gubben har ikke fiksa klær enda men det er heldigvis ikke høysesong da, men det bør jo gjøres snart. Spennende å høre med der andre! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Princess1

Gifter meg 6.september:D

Begynner å få nerver allerede jeg..... rart å tenke på at den store dagen nærmer seg med stormskritt!

Har ordnet så og si alt, utenom bryllupskaken (som skal bestilles 1 uke før), så må vi bestille blomster til borddekorasjonene som mamma skal lage.

Jeg venter fortiden på skoene mine, som ved en feiltakelse ble sendt med båt istedet for fly.. :roll: og jeg håper og tror at de kommer til neste uke!

Bordkortene skal gjøres ferdig + bordkartet og sangheftet. (Fikk pakke fra Panduro i dag, så da skal jeg begynne på heftet snart)

Kirkeprogrammet dropper vi, så da er det en ting mindre å tenke på :wink:

I kveld kommer de nærmeste i familien og skal prøvesmake bryllupsmiddagen...så i dag har jeg ordnet en tre retters middag - vi har kjøpt inn 5 flasker vin (må finne den perfekte vinen til denne menyen også!)... så det kan jo bli en livlig kveld :lol:

Er spent på om maten blir like god som jeg tror :wink:

Ellers har vi kjøpt inn så og si all maten (utenom drikke) + all borddekorasjon, duker og småting til baren.

Antrekket til meg, mannen og guttene er ordnet og i boks!

Morsomt å høre hvor langt dere andre har kommet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo !

Jeg gifter meg den 6. septermber og har en del under kontroll. Nå prøver jeg og finne salmer og sanger til kirken. Skal ha solosang i kirken og hun vil gjerne vite hva hun skal synge snart....

Ellers begynner tiden og løpe fort nå, alt er jo ikke plass men jeg gleder meg stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifter mig den 6 september. Har ingen panik än så länge - så här i sommarvärmen känns september långt borta. :briller: Men som Susa skriver, åtta veckor går fort...

Kyrkan och festlokalen är klara sedan länge. Vi vet vilken präst och vilken kantor det blir. Likaså papprena som man behöver från Skattemyndigheten är klara. Både hans och mina kläder är köpta. Frissan är bokad. Våra ringar ligger hemma, gömda i bokhyllan. :kul:

Inbjudningarna skickade vi ut i början av juni och sista svarsdatum är nu på söndag. Maten är ordnad (vi ska ha buffé som våra mammor ska hjälpa till med). Har gjort handlingslistan på de saker jag och min sambo ska köpa till festen. Bröllopstårtan är beställd. Alkoholen och drycken ska vi ordna nu i augusti, tänkte vi.

Håller på med vigselprogrammet. Vi har bestämt vilken musik vi ska ha. Ett kompispar ska spela och sjunga. Festprogrammet ska vår tärna/marskalk (forlovere) och våra syskon göra. Håller på att kolla på brudbuketter. Det blir nog kallor i en liggande bukett, tror jag.

Nu har jag rabblat en massa och tycker jag har det mesta under kontroll. Men jag antar att det är mycket som man har glömt :forvirra: och som jag kommer att bli stressad över. :-? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...