Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Ok, det høres kanskje ut som et veldig fjortis-spørsmål, men jeg har ingen venninner jeg kan spørre om dette. Saken er at jeg dater en mann for tiden, og hver gang vi har sex holder han på veldig lenge. Det virker som han venter på at det skal gå for meg, og jeg har sagt at jeg ikke har så lett for å komme i begynnelsen. Det kommer når vi har blitt bedre kjent osv. Har fått orgasme flere ganger med tidligere partnere, men stort sett etter at vi har vært sammen en god stund og ting fungerer bedre i senga... Jeg synes det er litt vanskelig å snakke med en jeg nettopp har begynt å ha sex med om dette. Jeg synes egentlig det hadde vært helt greit om det gikk for han etter 5-10 minutter, i alle fall innimellom. Det hadde tatt vekk presset! Men kan man liksom si det til en mann, at han bare får komme når han føler for? Hvor lett får dere orgasme?
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Ok, det høres kanskje ut som et veldig fjortis-spørsmål, men jeg har ingen venninner jeg kan spørre om dette. Saken er at jeg dater en mann for tiden, og hver gang vi har sex holder han på veldig lenge. Det virker som han venter på at det skal gå for meg, og jeg har sagt at jeg ikke har så lett for å komme i begynnelsen. Det kommer når vi har blitt bedre kjent osv. Har fått orgasme flere ganger med tidligere partnere, men stort sett etter at vi har vært sammen en god stund og ting fungerer bedre i senga... Jeg synes det er litt vanskelig å snakke med en jeg nettopp har begynt å ha sex med om dette. Jeg synes egentlig det hadde vært helt greit om det gikk for han etter 5-10 minutter, i alle fall innimellom. Det hadde tatt vekk presset! Men kan man liksom si det til en mann, at han bare får komme når han føler for? Hvor lett får dere orgasme? Kan godt komme med en gang jeg stikker`n inn,kan og komme etter 2 min,kan og holde på i en halv time til en time om jeg vil. Jeg kommer ikke av prinsipp før dama er kommet minst en gang.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Kan godt komme med en gang jeg stikker`n inn,kan og komme etter 2 min,kan og holde på i en halv time til en time om jeg vil. Jeg kommer ikke av prinsipp før dama er kommet minst en gang. Da hadde vi (du) hatt et problem, for jeg kommer kun ved oralsex
Gjest flex Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Da hadde vi (du) hatt et problem, for jeg kommer kun ved oralsex Da sliter du og kjenner deg selv utrolig dårlig, hehe kjipern
Gjest Shelob Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 For å svare på spørsmålet, typen min kommer i 9 av 10 tilfeller. Noen ganger etter 30 sek, noen ganger etter 4-8 minutter. De 4-8 minuttene er lettest for meg å time med egen orgasme. Er det 30 sekunders dagen rekker jeg det som regel ikke selv. Er han sliten, jeg sliten, han veldig fyllesjuk, eller annet som lager litt unntakstilstand - kan det skje at han ikke kommer. Og hvis jeg blir lei sjøl da, dropper jeg det bare og henter to røyk + en cola på deling. Tror han liker det helt fint, han virker da lettet og blir veldig kosete. Det er vel litt prestasjonspress inni hodene på disse gutta av og til. Greit for de også å bare få slække litt på kravene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå