Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 håret mitt er helt forferdelig.. Det er grovt. det er tørt det er slitt. og jeg aner ikke hva jeg skal gjør med det.. noen som vet om noen gode sjampooer med masse fuktighet? eller som myker opp håret? :D
Gjest Wrangler Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Hva med en klipp? Det er det eneste som virkelig fungerer. Noen sverger til hårkurer i dyre dommer. Men vet ikke jeg... Selv synes jeg at "silk" serien er best. Den som er oransj aktig. Selv synes jeg håret blir mykere og finere etter å ha farget det.
Miss-X Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Mine tips: -Klipp av det verste -Prøv å ikke vaske håret oftere enn hver 3 dag. Vasking sliter veldig på håret. -Bruk en god sjampo for tørt hår ( feks Redken Allsoft ) -Ta en god hårkur ofte ( feks Redken Allsoft Heavy Cream ) -Bruk gjerne en leave in kur i tillegg som feks Redken Extreme Anti Snap -Unngå å bruke hårføner og eller rettetang for ofte.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Prøv balsammetoden som det står skrevet om i forumet her.
Luckyme Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Mine tips: -Klipp av det verste -Prøv å ikke vaske håret oftere enn hver 3 dag. Vasking sliter veldig på håret. -Bruk en god sjampo for tørt hår ( feks Redken Allsoft ) -Ta en god hårkur ofte ( feks Redken Allsoft Heavy Cream ) -Bruk gjerne en leave in kur i tillegg som feks Redken Extreme Anti Snap -Unngå å bruke hårføner og eller rettetang for ofte. Dette er min oppskrift også Kan anbefales på det sterkeste.
FantasDick Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 Mine tips: -Klipp av det verste -Prøv å ikke vaske håret oftere enn hver 3 dag. Vasking sliter veldig på håret. -Bruk en god sjampo for tørt hår ( feks Redken Allsoft ) -Ta en god hårkur ofte ( feks Redken Allsoft Heavy Cream ) -Bruk gjerne en leave in kur i tillegg som feks Redken Extreme Anti Snap -Unngå å bruke hårføner og eller rettetang for ofte. Allsoft er da slettes ikke god shampo for slitt hår! Er mildt sagt lei av at alle anbefaler den til uansett hårtype/problem. Den er beregnet på en grovere hårtype uten problemer, for å gi et mykere og lettere hår.
Nana Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 Jeg har samme hårtype og vil absolutt anbefale Redken sin nyeste serie; Real Control (lilla flasker). Sjekk f.eks på www.feelunique.com De har sjampo, balsam, kur og en utrolig bra overnight treatment.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 håret mitt er helt forferdelig.. Det er grovt. det er tørt det er slitt. og jeg aner ikke hva jeg skal gjør med det.. noen som vet om noen gode sjampooer med masse fuktighet? eller som myker opp håret? :D John frieda hårkur! den er amazing! fås kjøpt på vita i allefall. Gir super mykt hår og kjempeglans!!! det er en for blondt hår og brunt. Ellers så er det leave in sprayen i den serien. Dette er virkelig to fantastiske produkter! av shampo og balsam må det bli frisørprodukter eller gliss;)
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #11 Skrevet 23. mars 2009 Allsoft er da slettes ikke god shampo for slitt hår! Er mildt sagt lei av at alle anbefaler den til uansett hårtype/problem. Den er beregnet på en grovere hårtype uten problemer, for å gi et mykere og lettere hår. akkurat... men hun sier jo at hun har grovt, tørt hår, og ønsker noe som kan myke opp håret :klø: min erfaring er forresten at om man bruker redkens extreme-serie(for slitt hår, som forøvrig er veldig bra), så blir håret i hvertfall ikke mykere, må ha noe som er beregnet på tørt hår i tillegg da.f. eks allsoft shampo og balsam, og extreme hårkur, fra redken? en god klipp og masse fuktighet/balsam er også gode tips,uansett
Luckyme Skrevet 23. mars 2009 #12 Skrevet 23. mars 2009 (endret) Nå er det også veldig inviduelt fra person/hårmanke pr produkt også. Jeg har i alle år brukt frisørshampo, i stort sett de forskjellige merker. Jeg har langt mørkt hår med fall med typisk nordisk tynne hårstrå. Jeg kan ikke merke at Redken all soft er ett produkt for kun kraftig hår Jeg kan ikke bruke Tigi, matrix, redken extreme eller redken real control. Sistnevnte gjorde håret tørt og brusete, brukte da shampo, balsam, kur, og leave in spray, men var elendig på mitt hår. Kjøpte inn all soft igjen, og er super fornøyd med at det produktet. Bruker Redken ani-snap leave in til slutt, og håret har forandret seg totalt på 3 uker. Jeg har veldig god erfaring med All soft serien. Evt kan jeg anbefale lòreal kerastase er også helt super, men jeg bruker Redken all soft pga billig på nett. Det er evt å teste ut selv hva håret ditt tåler og trives med Endret 23. mars 2009 av Luckyme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå