salemandra Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 er redd hun skal gå seg vill eller plutselig forville seg bort til det gamle stedet. flytta fra abildsø til røa. noen som tror det er en sjangse ho vender tilbake til det gamle stedet? håper virkelig det. :s har snart bodd her på det nye stedet i 3 uker nå og tenker på å kanskje slippe henne ut snart. i bånd først, de første gangene ihvert fall. gjøre henne kjent med uteområdet og sånt. bare håper VIRKELIG ikke hun vender tilbake. grøss ass.. når er det man kan slippe dem ut egentlig? forslag?
Gjest Sisu Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Dyrebeskyttelsen anbefaler ihvertfall at katten holdes inne i 4 uker etter omplassering.... Men det kommer kanskje an på hvor gammel katten er også.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har holdt katter inne i 4 dager etter flytting. Det har vært nok til at de vet hvor maten finnes..................
Blekemiddel Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Jeg har holdt katter inne i 4 dager etter flytting. Det har vært nok til at de vet hvor maten finnes.................. Jeg flyttet 3 ganger med den gamle katten min og hver gang ble den sluppet ut igjen etter ca 1 uke og den har aldri stukket av. Men katten min er en kastrert hannkatt som ikke er noe særlig streifete av seg i det hele tatt. Han er sjeldent lenge ute og hver gang jeg viser meg ut når han er ute står han plutselig ved siden av meg etter 2 sek. Så det kommer sikkert litt an på hvordan katten er også...
Gjest G Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Jeg hadde min inne i 3 uker. Og gikk noen turer rundt huset i bånd før jeg slapp han ut alene.. Vet ikke om det hjalp, men jeg følte meg ihvertfall tryggere da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå