awk91 Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Jeg er en gutt på 18 og har hatt samme kjæreste i ett år og en måned nå, alikevel er jeg livredd for å miste henne, eller at hun skal være utro. Jeg har hatt samleie med to jenter før henne, og hun har ikke hatt sex med noen andre før meg. Når vi hadde vært sammen cirka et halvt år begynte dette å plage henne, og selv skjønner jeg det veldig godt, men etter en tid nevnte hun ikke dette igjen. Da blir jeg selvfølgelig (paranoid som jeg er) redd. For at hun skal hatt sex med noen andre enn meg, og da utliknet vår sexuelle erfaring. Nå for rundt to månder siden røk jeg strengen fra penis til forhuden, og kunne ikke ha sex før det hadde gått tre uker, etter et besøk hos legevakten. Etter fire uker dro jeg til fastlegen min som tok en kikk på problemet og jeg forklarte han problemstillingen; jeg kan ikke ha sex, fordi det gjør så sinnsykt vondt. Han gir meg beskjed om at jeg må vente enda lengre, for at nervene skal gro. Nå har det altså gått to månder siden jeg røk strengen, og det gjør fortsatt utrolig vondt å ha sex. Etter en måned begynte vi å ha sex igjen, med to kondomer, dette var mye bedre for meg, men gjorde at jeg ikke kunne holde på like lenge. Etter at jeg røk strengen har sexlivet vårt blitt redusert fra flere ganger dagen, flere ganger i uka til rundt en gang i uka. Jeg er altså livredd for at hun skal bli tilfredstilt andre plasser. Noen som kan komme med noen beroligende ord eller lignende?
Gjest Cåre Jånni Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Men kjære deg da, gutt, du må da vel klare å tilfredstille denne jenta uten å bruke pikken? Er dette troll? Jeg siterer: Etter en måned begynte vi å ha sex igjen, med to kondomer, dette var mye bedre for meg, men gjorde at jeg ikke kunne holde på like lenge. Noe skurrer her...sjøl kan jeg sikkert holde på i tre dager med to kondomer.. Hvis dette ikke er trollinnlegg, så tror jeg du er en vandrende sjalusibombe..
awk91 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2009 Jeg er muligens det. Vet ikke hva trolleinnlegg er? Jeg klarer ikke holde på like lenge med kondom som uten
camilla* Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Jeg klarer ikke holde på like lenge med kondom som uten det synes jeg er rart. Man blir jo mindere følsom med kondom enn ten, og med to kondomer?? Har hatt sexparnere som har røket strengen og vi har ikke unngått sex av den grunn. Roligere samleier fungerer fint. Men du kan da ha sex med jenta di selv om du ikke kan ha samleie. Sex er mye-mye mer enn penitrering. Lær deg det først som sist. Om ingenting indikerer utroskap hvorfor skal du tenke på det hele tiden. Ville du vært utro om hun i en periode ikke kunne ha hatt sex?
awk91 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2009 Selvfølgelig vet jeg at sex er mye mer enn penetrering. Når jeg sier at vi har mye mindre sex, mener jeg mye mindre sex, i sin helhet. ikke mye mindre penetrering. Jeg må bruke to kondomer, fordi det gjør vondt uten. Etter at jeg har kommet, klarer jeg ikke fortsette (slik som uten), fordi jeg mister følelsen i penis.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Man skal aldri bruke mer enn ett kondom om gangen - altså ikke to oppå hverandre. Hvis man tar to kondomer oppå hverandre blir friksjonen mye større og sannsynligheten for at det sprekker mye mer til stede. sånn i tilfelle du ikke er ute etter å smelle henne på tjukka. hvis du sliter med at du kommer for fort, hva med ETT kondom med et mildt bedøvende middel?
awk91 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2009 Om ingenting indikerer utroskap hvorfor skal du tenke på det hele tiden. Ville du vært utro om hun i en periode ikke kunne ha hatt sex? Nei, det ville jeg ikke. Jeg har vært med andre før, og mener at sexen jeg har med kjæresten min er den beste sexen jeg har hatt
awk91 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2009 Da vil jo fortsatt ikke nervene gro tilstrekkelig og prosessen vil ta lengre tid :/
Mary Philbin Skrevet 19. mars 2009 #9 Skrevet 19. mars 2009 Ser du ber om beroligende ord, men omtrent bare får kommentarer på bruk av kondomer. Helt ærlig; jeg tviler på at hun er utro mot deg. Det at dere nå i en periode ikke har sex like ofte som før behøver ikke bety at hun søker seksuell tilfredsstillelse hos noen andre. Ser hun etter tilfredsstillelse, ser hun nok etter det i deg, ikke hvem som helst andre. Dessuten, om dere ikke har sex betyr ikke det at hun går rundt og er utilfreds. Sex kan da ikke være så viktig at hun ville valgt å risikere forholdet bare fordi dere akkurat nå ikke har det så ofte. Sex er bare en del av et forhold, ikke alt som betyr noe. Dessuten; dere har jo helt sikkert mye fint annet dere gjør sammen. Både seksuelt og ikke-seksuelt. Du kan jo sette av en kveld til bare å tilfredsstille henne. Om det så er kino.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 Du har for trang forhud og dette er noe du må få fikset på. Det er en kjapp liten operasjon.
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 20. mars 2009 #11 Skrevet 20. mars 2009 Bruk denne "muligheten" til å bli skikkelig god til å tilfredstille henne med munnen og fingrene og hun kommer aldri til å være deg utro !!!! Forøvrig finnes det jo også masse hjelpemidler......... utforsk disse sammen !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå