Gå til innhold

Dagen derpå

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Etter å ha hooka opp med noen så er det jo ofte at folk våkner dagen etter å får litt panikk for å ha hatt sex med vedkommende og tenker; hvordan kunne jeg gjøre dette osv...

Hvis man våkner opp, og han har lyst å ligge å kose mer og prate når man våkner, hva er greia da? Jeg mener ikke at da betyr det at han nødvendigvis er kjempeseriøs eller sånn, men det kan da ikke være negativt at han ikke vil komme seg avgårde med en gang liksom? At man fortsatt har god kjemi og stemning når man våkner?

Jeg kunne iallefall aldri ha klart å fortsette sånn hvis det var en person jeg ikke likte på noe vis:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke vil være der når du våkner og han vil kose så kan du bare si at du må hjem fordi du har en avtale men en veninne og du må hjem og stelle deg først.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Om du ikke vil være der når du våkner og han vil kose så kan du bare si at du må hjem fordi du har en avtale men en veninne og du må hjem og stelle deg først.

Tenkte mer på en gutt, om det er et bra tegn at han ikke er hypp på å komme seg vekk..

Skrevet

ok..tenkte du ville vekk jeg - fra gutten.

Han liker deg vel da, og vil kanskje ha seg en runde til.

Noen spiser man frokost med andre ikke.

Noen bytter man tlf nr med og treffes flere ganger

noen blir man sammen med andre ikke.

Om han vil ligge og kose på morgenen så er det ivertfall et tegn på at han liker deg og kjemien er der er bare positivt.

Gjest MannSomHarVærtUteEnVinterdagFør
Skrevet
Tenkte mer på en gutt, om det er et bra tegn at han ikke er hypp på å komme seg vekk..

...dagen derpå er en mann dritkåt..så enkelt er det.

..og den tida som ikke går med til å runke og knulle, går med til å spise junkfood..

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet
...dagen derpå er en mann dritkåt..så enkelt er det.

..og den tida som ikke går med til å runke og knulle, går med til å spise junkfood..

Jojooo, men hadde dama er dritfæl og du får panikk over å ha vært med hu hjem liksom, hadde vel ikke giddi å være kos da vel.

Jeg har også et spørsmål angående dette: Hva hvis det er en jente du kjenner litt da? Ikke en helt tilfeldig person..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...