Gjest Gjest_siri_* Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 jeg er veeeeeeeeldi viinterblek nå.. hver gang jeg kjøper en foundation kommer jeg hjem med en mørkere enn hudtonen min.. kjøpte kanebo sensai fluid finish igår å kjøpte selvfølgelig, også den, for mørk.. jeg må ha det lyseste som fins i norske parfymerier.. anyone???? en lys dekkende med andre ord..
Gjest Sativa Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har kjøpt en lyyyys, foundation fra Bare Minerals, og den dekker veldig fint. Jeg er den bleikeste jeg vet om og denne hadde også funket om jeg hadde vært enda litt blekere.
desert_rose Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Fargen Shell i Double Wear foundation fra Estee Lauder er veldig lys, og dekker meget godt. jeg er også utrolig blek (hvit) om jeg ikke bruker noe derfor blander jeg i litt mørkere foundation i, samt bruker bronzing pudder for å se litt levende og naturlig ut;) lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Jeg veksler mellom Everyday Minerals' Fair Neutral og Buff Linen. Da kan du få en variant som dekker veldig bra også.
Gjest Gjest_synne_* Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 dette lurer jeg også på!! å bare minerals tåler jeg ikke:( noen som vet om en matt foundation som glir fint inn i huden ?? bør dekke uten å se ut som sparkel, være lyyys og MATT... ?? anyone??
Rexina Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Helena Rubenstein har vel også foundation for de lyseste av oss. Fant faktisk en der som var for lys for meg og jeg er så godt som hvit:P
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 MaxFactor - Age Renew. Jeg har den lyseste. Jeg tror den heter noe med Ivory.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå