smile Skrevet 9. juli 2003 #1 Del Skrevet 9. juli 2003 Er det noen som har noen bra linker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 9. juli 2003 #2 Del Skrevet 9. juli 2003 Ja, det leter jeg også etter! Hårfrisyrer generelt. Noen med tips til Smile og meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 9. juli 2003 #3 Del Skrevet 9. juli 2003 Endel forskjellige her eller div linker her. Håper det er noe til hjelp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 9. juli 2003 Tusen takk!!!! Jeg fant ihverfall noe jeg likte! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 9. juli 2003 #5 Del Skrevet 9. juli 2003 :D Så Bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 9. juli 2003 #6 Del Skrevet 9. juli 2003 Ja, tusen takk!! Meget bra. Og i siste i liten før min prøvetime i dag kl.16!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 10. juli 2003 #7 Del Skrevet 10. juli 2003 Fant du en frisyre som ble bra hos frisøren igår Felix?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 10. juli 2003 #8 Del Skrevet 10. juli 2003 Ja, han var meget rutinert. Se i dagboken min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 10. juli 2003 #9 Del Skrevet 10. juli 2003 Mitt beste tips til frisyrer er å se på de som allerede har giftet seg. det finnes massevis av brudebilde både her inne, i aviser og i blader. Der kan man få tips til masse flotte frisyrer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå