Gå til innhold

Kattunge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Idag kom EN nydelig katt til verden, men jeg bare lurer på om det kan komme flere senere? Er dette mulig? Katten er forsatt litt tykk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg mener at gjennomsnittlig så er kattekull på 4-ett-eller-annet, altså avrundet er gjennomsnittlig antall kattunger i et kull 4. Å få flere kattunger må du nok regne med.

Det bør ikke gå mer enn tre timer før neste kattunge. Og husk på å følge med at det skal komme morkake etter hver unge. Det er viktig at du tar katten med til dyrelege om dette ikke skjer.

Skrevet
Jeg mener at gjennomsnittlig så er kattekull på 4-ett-eller-annet, altså avrundet er gjennomsnittlig antall kattunger i et kull 4. Å få flere kattunger må du nok regne med.

Det bør ikke gå mer enn tre timer før neste kattunge. Og husk på å følge med at det skal komme morkake etter hver unge. Det er viktig at du tar katten med til dyrelege om dette ikke skjer.

Jeg var faktisk ikke til stede da katten ble født. Jeg sov da. Den ble født ca. klokken 3 i natt! Tror du det er sannsynlig at det kommer flere da? ( Hun er forsatt tykk )

Skrevet (endret)

Ja, er katten fortsatt tykk, er det trolig flere der inne!

Er det mer enn 3 timer siden forrige kattungen kom ut, bør du kontakte veterinær!!!

Kjenner du liv i magen hennes??

Endret av spezitas
Skrevet

Enig - du må kontakte veterinær. Så lang tid skal det ikke gå før neste unge kommer.

Skrevet

hei er det kommet flere unger ?

Skrevet

heisann :)

Det kom to til noen timer senere, den ene var desverre døfødt.

Alt går som det skal nå, tusen takk for gode råd, dere var virkelig til hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...