Gå til innhold

Initialer på sløret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst å ha initialene til meg og min forlovede nederst på sløret og har sett for meg at dette fint kan gjøres med stryke-på merker. Jeg trodde jeg kunne få tak i det på Panduro Hobby, men viste seg at jeg hadde kjøpt klistremerker med rhinestones / stener i stedet.. Jaja, så dum kan man være ;)

Det jeg lurer på da er hvor jeg kan få tak i dette? Har sett på Ebay allerede, men finner ikke akkurat sånn jeg ønsker.. Har lyst på sånne jeg har lagt ved bilde av (men dette er da klistremerke...)

post-24870-1237470891_thumb.jpg

Gjest Gjest
Skrevet

Clas ohlson har ark du kan skrive ut på med vanlig blekkprinter, og så stryke utskriften på stoff med strykejern. Jeg har ikke prøvd selv, så jeg anbefaler å prøve på noe billlig stoff først så du ikke ødelegger sløret! Og husk at bokstavene må skrives ut speilvendt. Det eneste jeg er litt skeptisk til er om stoffet i sløret vil tåle temperaturen som trengs for påstrykningen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg forstod deg rett, men Panduro har initialer som styrk på merker i rhinestones. Iron on. Står på side 287 om du laster ned katalogen deres.

Skrevet
Jeg vet ikke om jeg forstod deg rett, men Panduro har initialer som styrk på merker i rhinestones. Iron on. Står på side 287 om du laster ned katalogen deres.

Takk for tipset. Jeg har katalogen hjemme og ser nå at det ikke er initialer der.. Kun andre motiver som man kan stryke på (iron on). Jeg skulle gjerne hatt samme type, men med bokstavene våre... Hmmm :sjenert:

Skrevet (endret)
Takk for tipset. Jeg har katalogen hjemme og ser nå at det ikke er initialer der.. Kun andre motiver som man kan stryke på (iron on). Jeg skulle gjerne hatt samme type, men med bokstavene våre... Hmmm :sjenert:

Sjekk dette: http://www.annies-sloer.dk/3274265

Endret av nipa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...