Barbie Skrevet 9. juli 2003 #1 Del Skrevet 9. juli 2003 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...002&item=234298 Mitt svar: Tiss og bæsj-humor. Du har barnslig rompe-humor, og liker antakelig teen-movies og svenske-vitser. Du leser Pyton, og digger Herodes Falsk. Er du litt nerdete..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. juli 2003 #2 Del Skrevet 9. juli 2003 Svada-humor. Du liker sannsynligvis Bård & Harald, Seinfeld og Nissene på Låven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. juli 2003 #3 Del Skrevet 9. juli 2003 Svada-humor. Du liker sannsynligvis Bård & Harald, Seinfeld og Nissene på Låven. Kan nok stemme det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 9. juli 2003 #4 Del Skrevet 9. juli 2003 Svart/engelsk/ironisk humor. Du liker sannsynligvis "Monty Python", "Sorte Orm", og "Mr. Bean". Eller "Absolutely Fabulous" og "Keeping up apperance". Eller er du en skap-"Ally McBeal"-er? Uansett liker du å dra det langt. Fader, det stemte så inn i hampen også. Rent skremt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 9. juli 2003 #5 Del Skrevet 9. juli 2003 Kan nok stemme det ja... Jeg fikk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 9. juli 2003 #6 Del Skrevet 9. juli 2003 Svada-humor. *hehe* - Så aldri Nissene på Låven, så den ser jeg fram til nå! =) Kjøper DVD.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 9. juli 2003 #7 Del Skrevet 9. juli 2003 Jackass humor. Jaja, og jeg som ikke kan fordra de programmene,men jeg er kanskje litt sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. juli 2003 #8 Del Skrevet 9. juli 2003 Du har: Svada-humor. Du liker sannsynligvis Bård & Harald, Seinfeld og Nissene på Låven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 9. juli 2003 #9 Del Skrevet 9. juli 2003 Du har: Koffert-humor. Du tenker bare koffert, og klarer å se noe seksuelt i alt. ???? Veit ikke helt om det stemmer men... Trodde jeg skulle lande på noe tørr engelsk humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 9. juli 2003 #10 Del Skrevet 9. juli 2003 Du har: Koffert-humor. Du tenker bare koffert, og klarer å se noe seksuelt i alt. ???? Veit ikke helt om det stemmer men... Trodde jeg skulle lande på noe tørr engelsk humor. Men koker du det du skrev over sammen, så står det : Engelsk Humor, på menyen. *hehe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. juli 2003 #11 Del Skrevet 9. juli 2003 Du har: Sarkastisk humor. Du er en anelse ondskapsfull, og har det gjerne moro på andres bekostning. OJ! Så vet dere dét! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 9. juli 2003 #12 Del Skrevet 9. juli 2003 Du har: Svada-humor. Du liker sannsynligvis Bård & Harald, Seinfeld og Nissene på Låven. Ikke så langt unna sannheten dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jusy me Skrevet 9. juli 2003 #13 Del Skrevet 9. juli 2003 Sarkastisk humor. Du er en anelse ondskapsfull, og har det gjerne moro på andres bekostning. OJ! Det var meg det.. n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 9. juli 2003 #14 Del Skrevet 9. juli 2003 Svart/engelsk/ironisk humor. Du liker sannsynligvis "Monty Python", "Sorte Orm", og "Mr. Bean". Eller "Absolutely Fabulous" og "Keeping up apperance". Eller er du en skap-"Ally McBeal"-er? Uansett liker du å dra det langt. Og det stemmer på en prikk. Jeg DIGGER Monty Python, Black Adder og Fawlty Towers, og synes ordspill er mye morsommere enn kofferthumor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 9. juli 2003 #15 Del Skrevet 9. juli 2003 -Svart/engelsk/ironisk humor.....jippi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. juli 2003 #16 Del Skrevet 9. juli 2003 Du har: Svart/engelsk/ironisk humor. Du liker sannsynligvis "Monty Python", "Sorte Orm", og "Mr. Bean". Eller "Absolutely Fabulous" og "Keeping up apperance". Eller er du en skap-"Ally McBeal"-er? Uansett liker du å dra det langt. Passer ikke så godt synes jeg. Ville heller hatt den samme som Berta jeg... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 9. juli 2003 #17 Del Skrevet 9. juli 2003 Du har: Sarkastisk humor. Du er en anelse ondskapsfull, og har det gjerne moro på andres bekostning. OJ! Det kom jo som en bombe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. juli 2003 #18 Del Skrevet 9. juli 2003 Du har: Svada-humor. Du liker sannsynligvis Bård & Harald, Seinfeld og Nissene på Låven. .. nesten greit .. bare jeg slipper Bård & Harald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 9. juli 2003 #19 Del Skrevet 9. juli 2003 Svart/engelsk/ironisk humor. Du liker sannsynligvis "Monty Python", "Sorte Orm", og "Mr. Bean". Eller "Absolutely Fabulous" og "Keeping up apperance". Eller er du en skap-"Ally McBeal"-er? Uansett liker du å dra det langt. Idag stemmer disse testene på meg...merkelig nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 9. juli 2003 #20 Del Skrevet 9. juli 2003 SVADA-HUMOR! ------------------- Jepp... Stepper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå