viwi Skrevet 17. april 2002 #1 Skrevet 17. april 2002 Vi er i tvil hvordan vi skal pynte bordene. Vi har jo bestillt oppsatser med roseblader som skal forlenge disse utover bordet. ( de strøes utover bordet i en smal stripe for å forlenge oppsatsene) Men hva annet trenger vi å pynte bordene med? Hva gjør dere? trenger noen tips og ideer..12
cream Skrevet 17. april 2002 #2 Skrevet 17. april 2002 Heisann. Vi skal pynte bordene med oppsatser, brudebuketten min, lys og servietter. Tror det er liksom det vanligste... Har ille lyst til å strø sølvhjerter utover også, men jeg vet liksom ikke helt enda. Hva syntes du om det? For nyttårs-aften?!? Lykke til videre...
viwi Skrevet 17. april 2002 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2002 Å det hørtes kjempefint ut! Hvor strør dere dem? utover hele bordet?12
cream Skrevet 17. april 2002 #4 Skrevet 17. april 2002 Har lyst å strø den rundt glassene, sånn tilfeldig - ikke 4 der og 4 der hvis du skjønner hva jeg mener... Vet det var å få kjøpt poser med 50 selvhjerter på 10'ern ved Kjøpesenteret... Fåes nok i de fleste hobbybutikker og europris o.l.
Gjest KristinK Skrevet 18. april 2002 #5 Skrevet 18. april 2002 Vi har kjøpt inn grønne servietter som skal danderes på tallerkenen på denne måten med borkortet rundt: http://www.geocities.com/kristinkol/bryllu...r/bordkort2.jpg I tillegg skal vi ha blomsteroppsatser, men vi er fortsatt usikre på hvordan vi vil ha dem, men de blir vel kanskje ikke så store og dominante. I tillegg skal vi ha lys. Enten te-lys i en glass på stett med sløyfebånd rundt, eller ordentlige lys i lysestake. Vi er fortsatt litt på det stadiet der vi ikke helt vet hva vi vil ha, men vi finner nok ut av det. Uansett skal vi pynte bordte med servietter. lys, bordkort og blomster.12
viwi Skrevet 21. april 2002 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2002 Kristin: Den linken til bordet kom ikke opp-bare en yahoo side....stemmer dette da???12
scorpion73 Skrevet 21. april 2002 #7 Skrevet 21. april 2002 Vi skal pynte bordene våre med gull tyll, med litt store hull, blomsteroppsatser, speil fliser med store gull og sølv kubbe lys, tealysestaker innimellom, hjerte rammer med bilder av oss to, og så strø litt gull og sølv hjerte rundt omkring. Høres kanskje mye ut, men har prøvd det ut å det blir kjempe fint.12
Gjest KristinK Skrevet 21. april 2002 #8 Skrevet 21. april 2002 viwi: linken skal virke den, men innimellom er visst ikke den serveren helt god, så du får nesten bare prøve igjen.12
june2002 Skrevet 21. april 2002 #9 Skrevet 21. april 2002 Siden vi ender opp med å ha langbord likevel, så tror jeg vi bare pynter med blomsteroppsatser. Vi kan ikke ha så veldig store og brede, så de blir (forhåpentligvis) mer avlange oppsatser. Vi har også tenkt på å ta med noen av de store oppsatsene vi skal ha i kirka, og andre blomster vi skal ha i kirka. Dette blir nok fordelt på både ute og innearealet.12
Tussilago Skrevet 21. april 2002 #10 Skrevet 21. april 2002 Vi skal ha glasskupler med lys på anethvert bord, på de andre skal vi ha en smal vase med en rose lik de som er i min bukett og noen strå med texasgress og en slags grønn kvast som jeg ikke husker navnet på. Vi skal også ha litt tykke sevietter som skal brettes på en pen måte. Kanskje noen små blå hjerter, men bare kanskje. Så noen på bokhandleren som var fine som vi kunne "slengt" litt rundtomkring på bordet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå