Nicky B Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Skal i to bryllup i sommer. Det ene har ingen dresskode, så vanlig- pent antrukket er vel cluet , det andre har dresskoden sommerlig og løse snipper. Etter å ha sett på kjoler over lengre tid, har ikke valget blitt så mye lettere. Det er jo så mye å velge mellom! Men jeg kom hele tiden tilbake til denne kjolen som jeg endelig bestilte: Meghan Fabulous kjole i navy Hvilke sko kan jeg ha til? Jeg har disse sandalettene, men blir de for "vulgære"? Bronx sandaletter Problemet mitt er at jeg har sett på for mye- har rett og slett overdosert på inspirasjon til at jeg klarer å ta et valg.. Setter stoor pris på innspill!
Norbertine Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Skoene er fine de, men jeg synes ikke at kjole i marineblå og sko i svart passer så godt sammen.
Liss Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Syns at du heller burde gå for lyse sko til den kjolen, kremfarga kanskje? Så tar du igjen de lyse detaljene i kjolen din! Det tror jeg ville blitt kjempefint! http://www.lissmari.blogspot.com/
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Skal i to bryllup i sommer. Det ene har ingen dresskode, så vanlig- pent antrukket er vel cluet , det andre har dresskoden sommerlig og løse snipper. Etter å ha sett på kjoler over lengre tid, har ikke valget blitt så mye lettere. Det er jo så mye å velge mellom! Men jeg kom hele tiden tilbake til denne kjolen som jeg endelig bestilte: Meghan Fabulous kjole i navy Hvilke sko kan jeg ha til? Jeg har disse sandalettene, men blir de for "vulgære"? Bronx sandaletter Problemet mitt er at jeg har sett på for mye- har rett og slett overdosert på inspirasjon til at jeg klarer å ta et valg.. Setter stoor pris på innspill! Syns de skoene ble litt for "grove" for den type kjole, og ville heller ikke hatt sorte sko til den fargen. Selv ville jeg valgt sko i denne typen eller denne eller i denne stilen
Gjest Cupcakes Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Syns de skoene ble litt for "grove" for den type kjole, og ville heller ikke hatt sorte sko til den fargen. Selv ville jeg valgt sko i denne typen eller denne eller i denne stilen de siste du linket til der ville jeg også kanskje valgt til den type kjole.eventuelt ett hakk mørkere i fargen de syntes jeg var helt herlige, fikk nesten lyst på de selv gitt
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Et praktfullt eksempel på hvordan man kan dresse seg opp eller ned ved hjelp av tilbehøret! Med de sandalettene du viser, samt en stor bag/veske blir det et kult hverdagsantrekk. Med f.eks. sånne sko: http://www.asos.com/Victoria-Beckham/Versa...&sort=_None Blir det et festantrekk! Hvis du f.eks. har en clutch-veske til... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå