mjoh02 Skrevet 2. februar 2014 #21 Skrevet 2. februar 2014 Samme her. Ingen tannlege på flere år pga svært negative erfaringer. Begynte hos Weie for 4-5 år siden, og nå gleder jeg meg faktisk til å gå til tannlegen! Veldig behagelig tannlege, og veldig flinke tannpleiere. Tannlege weie er IKKE bra. Deres tannbehandling varer ikke mer enn ett år. Jeg har søkt på internett for å finne den beste tannlegen i Trondheim og landet på denne forumen og så denne kommentaren og måtte skive her. Jeg har gått hos weie i flere årsiden jeg var student. Hver gang ble jeg belastet mer enn 2000 kroner for en vanlig tannbehandling og måtte gå neste år for å behanlde nok en gang samme tann. Magnus Nordmark tannlege har også gjennomført rotkanal med 5 årsgaranti som kostet meg mer enn 20000, kr. ifjor fikk jeg problem men samme tann og sa til han at"_-- men tannen har 5årsgaranti!" Han kom på med et eller anna unnskyldning og nok en gang måtte jeg betale vel over 2000 kroner for å fikse den. Nå etter et år har jeg fått problem med annen tann som ha behandlet, men skal ikke ditt. Nei og nei og nei IKKE weie. Nå har jeg fått akkut tannlege problem på en tann som han har behanldet, men har bestemt meg å prøve tannlegesenter i Trondheim toget og håper at vil gå bra. Jeg har vond og kan ikke spise mat idag.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #22 Skrevet 2. februar 2014 Jeg også har vært hos tannlegene Weie ørten ganger. Sist gang rotfylte jeg, og den tanna er fortsatt ikke bra! Har lyst til å gå tilbake og klage, men vet ikke om jeg tør. Har noen tips til studentøkonomi-vennlige og dyktige tannleger i Trondheim? Anonymous poster hash: e6317...f76
August45 Skrevet 10. februar 2016 #23 Skrevet 10. februar 2016 Dessverre må jeg si at bare i utlandet kan man behandle tenner godt, ikke dyrt, og i tillegg til det dra til sightseeing, jeg har allerede vært i Slovakia og i Polen, men anbefaler Polen, særlig Kraków og tannklinikken i Kielecka gata, vilkårene slik som i reklamefilm, prisene langt billigere enn i Norge, og vakre assisterende damer gir stedet ekstra sjarm. Jeg kommer alltid tilbake der. Slovakia anbefaler jeg ikke, ikke så høy standard generelt
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #24 Skrevet 15. november 2020 Benjaminsen, Melhus Tannhelse verdens beste tannlege. Anbefaler han på det varmeste. Anonymkode: 51e56...041 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #25 Skrevet 16. november 2020 Arne Henrik Finnanger, Ranheim tannhelse tror jeg han jobber på nå. Jeg gikk selv til han når han jobbet på Leutenhaven. Han fikk iallefall meg til å glemme at jeg var nervøs. Prater mye, men han er hyggelig og god på tannlegeskrekk. Anonymkode: ba92b...6ef 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #26 Skrevet 16. november 2020 Ranheim tannhelse. De er god på tannlegeskrekk. Anonymkode: 04e80...b6d 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #27 Skrevet 16. november 2020 På 15.11.2020 den 14.03, AnonymBruker skrev: Benjaminsen, Melhus Tannhelse verdens beste tannlege. Anbefaler han på det varmeste. Anonymkode: 51e56...041 Tannpleieren på melhus er ikke helt ok. Sier hun forstår tannlegeskrekken din. Opptatt av å få medalje for å ha kurert skrekken din enn å se hvor grensa til pasienten går. Styr unna hu! Anonymkode: 51e56...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå