Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har ikke vært til tannlege på 13-14 år og vet at jeg MÅ til tannlege nå. Jeg har ekstremt tannlegeskrekk så jeg lurte på om noen kan anbefale en tannlege i Trondheim som er forståelsesfull på dette område og som kanskje også bruker lystgass eller noe..?
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Jeg kan anbefale deg Trondheim Tannhelsesenter, bare ring og forklar at du har tannlegeskrekk så får du hjelp med det. De har lystgass. Lykke til
mariaa Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 (endret) Hei Lider også av veldig sterk tannlegeskrekk, og blir svett og uvel bare av tanken på at jeg vet at jeg har en fylling som jeg må få satt på nytt.. Kikket innom Trondheim Tannlegesenters sider, og så at det hadde et tillegg på 1300 kr per time for lystgass. Syns det var veldig dyrt. Noen som vet om noen som har noen billigere alternativer (og som også har studentrabatt) i Trondheim? (Trenger ikke være i by'n). Veldig viktig at de har lystgass, hehe. Hilsen en med veldig sterk tannlegeskrekk Endret 15. april 2009 av mariaa
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Jeg vil anbefalle Sanden Tannhelse, i kongensgt 60. Rett over gaten for Trondheim Tannhelsesenter (som jeg ikke har vært fornøyd med). Har selv sterk tannlegeskrekk, og føler jeg har blitt tatt på alvor der. De har god erfaring med pasienter med tannlegeskrekk, og den ene tannlegen er leder i foreningen for odontofobi: http://www.sandentannhelse.no/public.aspx?pageid=26402 De tar seg tid, og gjør ikke noe uten ditt samtykke. Kan anbefalles på det sterkeste
Mermaid Blues Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Tannlege Rolf Isaksen i Munkegata skal være veldig bra Har hørt at de er gode på tannlegeskrekk og at prisene absolutt ikke er ille
Blowers daughter Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Tror faktisk 12-1300 kr for lystgass er helt normal pris, så tviler på at du får det billigere andre steder. 1
mha Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 Tannlege Rolf Isaksen i Munkegata skal være veldig bra Har hørt at de er gode på tannlegeskrekk og at prisene absolutt ikke er ille Jeg gikk til samme klinikk, men tannlegen het Benjaminsen. Han var helt fantastisk, og han klarte å få trekt visdomstennene til slutt. En snillere og mer omtenksom tannlege skal du lete lenge etter!
frkleo Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 (endret) Trondheim tannhelsesenter er virkelig ikke plassen å dra til! Mamma frarådet meg det sterkt og like etterpå viste det seg at det var der kjæresten min hadde vært og fått praktisk talt revet ut visdomstennene!!! Han har ikke vært hos tannlegen siden. Jeg vil anbefale de oppe i Munkegata. Sara Bergstrøm tror jeg hun ene heter. Er i hvertfall en grønn dør. Jeg var livredd for å gå med visdomstennene mine, men hun var superforsiktig og snill. Hun vet hva hun gjør! De har ikke studentrabatt, men syns det er verd det mot Tr.heim tannhelsesenter... Endret 26. mai 2009 av frkleo
superMe Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har vært hos Tannklinikken Dine Tenner i kongensgate (ved siden av Trondheim Torg), de var veldig greie! Vet ikke om de har lystgass, men de har studentrabatt hvertfall.
Poppzy Skrevet 26. mai 2009 #10 Skrevet 26. mai 2009 (endret) Jeg har vært hos Tannklinikken Dine Tenner i kongensgate (ved siden av Trondheim Torg), de var veldig greie! Vet ikke om de har lystgass, men de har studentrabatt hvertfall. Jeg kan også anbefale Dine Tenner. Jeg går der til Ivar Fagerholt og han er veldig behagelig. Har selv tannlegeskrekk. Endret 26. mai 2009 av Poppzy
Blowers daughter Skrevet 26. mai 2009 #11 Skrevet 26. mai 2009 Jeg kan også anbefale Dine Tenner. Jeg går der til Ivar Fagerholt og han er veldig behagelig. Har selv tannlegeskrekk. Jeg og bruker han, veldig grei
Ambivalent Skrevet 27. mai 2009 #12 Skrevet 27. mai 2009 Har selv hatt tannlegeskrekk, og var på Trondheim Tannhelsesenter. Følte jeg ble ganske godt tatt vare på med tanke på forståelse for tannlegeskrekken, men opplevde at skrankedamene var sure, og tannlegen "min" brukte ikke hansker... Stiv som jeg var av skrekk, turte jeg ikke si noe. Men tror ikke jeg skal tilbake dit. Har ingen erfaring med andre.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #13 Skrevet 9. juli 2009 Skriver under vedr Sanden Tannhelse http://www.sandentannhelse.no , veldig flink tannlege! Har ekstrem tannlegeskrekk, vurderte narkose - men etter en prat (uten behandling), ble vi enige om å prøve beroligende medikament, hviklet virket utmerket. Har ikke vært hos tannlegen på over 15 år før dette, og er nå utrolig glad for å ha funnet en tannlege som tar meg på alvor.
Gjest null hull Skrevet 22. august 2009 #14 Skrevet 22. august 2009 Skriver under vedr Sanden Tannhelse http://www.sandentannhelse.no , veldig flink tannlege! Har ekstrem tannlegeskrekk, vurderte narkose - men etter en prat (uten behandling), ble vi enige om å prøve beroligende medikament, hviklet virket utmerket. Har ikke vært hos tannlegen på over 15 år før dette, og er nå utrolig glad for å ha funnet en tannlege som tar meg på alvor. Takk for tips! Har nå vært der, og er veldig fornøyd! )) hadde NULL HULL!!!
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #15 Skrevet 14. februar 2010 hei, Jeg kan gjerne anbefale en tannlege som er dyktig, høflig, veldig delikat og tålmodig. Han heter Piotr Karasiak og arbeider hos B. Bakken Tannklinikk www.b.bakken.no Den best jeg vet! eva
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #16 Skrevet 21. juni 2010 Nok et tips om Sanden Tannhelse i Trondheim. For de med ekstrem tannlegeskrekk, som det vises til i åpningsinnlegget, så er disse eneste klinikken som tilbyr narkosebehandling. www.sandentannhelse.no
Malibulita Skrevet 21. juni 2010 #17 Skrevet 21. juni 2010 Jeg er kjempefornøyd etter å ha begynt å gå på Weie tannlegesenter på Buran. Visste ikke at tannbehandling kunne være så raskt og greit! Jeg hadde da jeg begynte å gå hos Weie ikke vært og sjekket tennene på seks år, siden jeg var skremt etter mye smerte og lite hensynsfulle tannleger hos skoletannlegen.
Gjest Maria Skrevet 6. mars 2012 #18 Skrevet 6. mars 2012 Vil bare anbefale Trondheim Tannhelsesenter. Jeg har og tannlegeskrekk, og både svensken som jobber der og særlig han unge (Arne-Henrik) er skikkelig ok. Kjente ikke at bedøvelsen ble satt sist, og da hadde jeg hatt et middels panikkanfall på forhånd Du får og tilbud om beroligende hvis du sier fra på forhånd.
Gjest Line Skrevet 11. mai 2012 #19 Skrevet 11. mai 2012 Vil bare anbefale Trondheim Tannhelsesenter. Jeg har og tannlegeskrekk, og både svensken som jobber der og særlig han unge (Arne-Henrik) er skikkelig ok. Kjente ikke at bedøvelsen ble satt sist, og da hadde jeg hatt et middels panikkanfall på forhånd Du får og tilbud om beroligende hvis du sier fra på forhånd. Kan virkelig anbefale Trondheim Tannhelsesenter jeg også! Helt fantastiske personer som jobber der! Har vel hatt en 10-12 tannleger iløpet av livet mitt, men Arne Henrik er den eneste som har klart å kurere tannlege skrekken min!! Jeg har gått ifra å grine av smerte hos andre tannleger, til å le når jeg sitter i tannlegestolen til trondheim tannhelsesenter! =) =)
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #20 Skrevet 11. mai 2012 Jeg er kjempefornøyd etter å ha begynt å gå på Weie tannlegesenter på Buran. Visste ikke at tannbehandling kunne være så raskt og greit! Jeg hadde da jeg begynte å gå hos Weie ikke vært og sjekket tennene på seks år, siden jeg var skremt etter mye smerte og lite hensynsfulle tannleger hos skoletannlegen. Samme her. Ingen tannlege på flere år pga svært negative erfaringer. Begynte hos Weie for 4-5 år siden, og nå gleder jeg meg faktisk til å gå til tannlegen! Veldig behagelig tannlege, og veldig flinke tannpleiere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå