Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars liten.. :( Håper personalet virkelig får svi for dette :evil:

Skrevet

Det går bare ikke ann! Håper også at personalet får SVI. Helt uakseptabelt!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Går det an!!! :o

Alle kan gjøre feil altså, men det der var da rett og slett sløvt arbeid av de ansatte. Vil tro dette får etterfølger. Håper virkelig det gjør det. Sånt SKAL ikke skje!

Gjest Mayamor
Skrevet

Har ikke personalet avkryssningslister da? :o :evil:

Stakkar liten jente.

Mayamor

Gjest Scarlet
Skrevet

Ja, de svenskene de svenskene :blunke:

Tyder på at den barnehagen burde endre litt på rutinene sine. Slike ting skal bare ikke skje! Håper de får en gigantisk bot og mer til. Noe så uansvarlig og uproffesjonelt gjort..aldri hørt på maken.

Skrevet

Vil tro de har hatt litt sløvt forhold til Internkontrollen her ja.

I min tid som ansatt i barnehage, noterte vi fortløpende opp hvilke barn som var blitt hentet. "Sjefen" sjekket og signerte listen HVER dag, så jeg håper å tror det aldri ville ha skjedd hos oss.

Får håpe den lille jenta ikke få noen mên av dette.

Skrevet

Stakkars lille jenta, for en traumatisk opplevelse. :kjempesinna:

Skrevet
Stakkars lille jenta' date=' for en traumatisk opplevelse. [/quote']

Sikkert like traumatisk for foreldrene. Tror dette godt kunne ha skjedd i en norsk barnehage. Inn med fagfolk!!!!!!!!

Skrevet

Det får da være måte på, det er jo ingenting som er trygt lenger i denne verdenen! :kjempesinna: Stakkars jente, dette må jo ha vært så skremmende for henne, og for foreldrene også. Jeg hadde i alle fall byttet barnehage.

Skrevet
Sikkert like traumatisk for foreldrene. Tror dette godt kunne ha skjedd i en norsk barnehage. Inn med fagfolk!!!!!!!!

Hva basserer du disse uttalelsene på Care?

Hvis vi sammenligner med norske forhold i barnehager, og går ut i fra at svenske rutiner ikke er så forskjellige, har dette ingenting med fagfolk og gjøre.

Hvis problemet her er dårlige rutiner, er ofte rutinene i en barnehage lagt opp av styrer og ped. leder. Og da er det hos fagfolka det svikter.

Hvis dette viser seg ikke å være svikt i rutiner, er det en mennesklig svikt, og det kan jo forekomme, selv hos den høyst utdannede akademiker. Eller?

Skrevet

Jeg hadde vært ganske så kjapp med og få mitt barn inn i en annen barnehage etter en slik episode!

Skrevet
Jeg hadde vært ganske så kjapp med og få mitt barn inn i en annen barnehage etter en slik episode!

Enig !!!

Skammer meg på min stands vegne.

Og ja, VI har avkrysningsliste.......

Gjest Coolaid
Skrevet

SKjønner ikke at dette er mulig. Kan man telle og krysse av på en liste bør man gjøre det. Stiller meg svært skeptisk til vedkommende som har hatt seinvakten og lurer på om han/hun er profesjonel i det hele tatt.

Skrevet

Stakkarrs jente, kan tro hun har vært redd. :(

Skrevet

Blir sint jeg :evil: og synes veldig synd i både jenta og foreldrene...Huff, håper noe slikt aldri skjer igjen....

Skrevet

Hva basserer du disse uttalelsene på Care?

Hvis vi sammenligner med norske forhold i barnehager, og går ut i fra at svenske rutiner ikke er så forskjellige, har dette ingenting med fagfolk og gjøre.

Hvis problemet her er dårlige rutiner, er ofte rutinene i en barnehage lagt opp av styrer og ped. leder. Og da er det hos fagfolka det svikter.

Hvis dette viser seg ikke å være svikt i rutiner, er det en mennesklig svikt, og det kan jo forekomme, selv hos den høyst utdannede akademiker. Eller?

Vel, det jeg tenker på er at selv om det er kvalifiserte ped.ledere som innfører rutiner, så vet vi at det ikke er det samme som å gjennomføre dem. Jeg snakker av erfaring, når det gjelder rutiner og ufaglig personell. Nå har jeg ikke til intensjon å skjære alle over en kam, men kvalitetssikring er en del av en utdannelse. Man vikarere /ufaglært personell ser ikke helt hensikten med rutiner. Nå kan selvsagt rutiner brytes av både akademikere og fagarbeidere, men når man jobber med mennesker skal man alltid har rutiner som fanger opp en slik svikt. Men som sagt, det er menneskelig å feile....og denne feilen blir sikker ikke gjort flere ganger av denne personen.

Skrevet

Og jeg som trodde svenske bhg var gode.. :evil:

Dette er mer en god avsjedsgrunnlag!

Stakkars lille jente, og foreldrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...