Gjest Gjest_muffe_* Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Hei Har vært innom her flere ganger, og det er kjempeintr å følge med. Lærer mye! Jeg har tatt mitt først ivf forsøk, og satte inn 2 egg. Fikk positiv graviditetstest, men begynte å blø etter noen dager, og det så ikke bra ut! Men det jeg begynte å tenke på - var at kanskje 1 egg er igjen.. Spurte på klinikken, og de sa det var liten sjans for det, men det kunne selvfølgelig skje. Skal teste meg igjen neste uke for å se om grav-testen fortsatt er positiv.. Er veldig spent!! Noen som har opplevd det samme??
mimifin72 Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Hei Har vært innom her flere ganger, og det er kjempeintr å følge med. Lærer mye! Jeg har tatt mitt først ivf forsøk, og satte inn 2 egg. Fikk positiv graviditetstest, men begynte å blø etter noen dager, og det så ikke bra ut! Men det jeg begynte å tenke på - var at kanskje 1 egg er igjen.. Spurte på klinikken, og de sa det var liten sjans for det, men det kunne selvfølgelig skje. Skal teste meg igjen neste uke for å se om grav-testen fortsatt er positiv.. Er veldig spent!! Noen som har opplevd det samme?? Hei. Jeg tror du må ta en blodprøve for å se hvor mye hcg du har i blodet. Det kan hende at det ene egget er fortsatt inne. Lykke til!
NemoLinn Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Mange kvinner har blødninger av varierende grad og mengde under svangerskap. Blødninger trenger ikke å bety at du har mistet. En venninne av meg har opplevd flere SA og kraftige blødninger, og hun var 110% sikker på at hun hadde mistet igjen denne gangen fordi hun begynte å blø kraftig, men spiren lever og gror og er ventet i juli i år. Det kan være greit å be om å få en UL for da vil man kunne se om det er noe igjen, samt måle HCG nivået i blodet. Det kan være HCG igjen i kroppen en stund selv om man har mistet. Ved å måle så vil du kunne se om nivået stiger eller synker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå