junipia Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Hei. min kjære mann har jaggu gått hen å fridd til meg og da er planleggingen i gang:) er det noen som vet om et fint lokale i Kristiansund som tar ca 80 gjester? evt priser...
Phineas Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Hei. min kjære mann har jaggu gått hen å fridd til meg og da er planleggingen i gang:) er det noen som vet om et fint lokale i Kristiansund som tar ca 80 gjester? evt priser... NIL-lokalet er jo fint De har pusset opp, så det er hvite vegger, og ikke de vanlige mørke treveggene som det bruker å være på slike hus. De har oxo en peisestue, med fire eller seks skinnsalong-grupper. Det huset har vel plass til 120 gjester. Vi skal leie det nå i sommer, og betaler 4500 for det. (Fra fredag ettermiddag til søndags kveld.)
Gjest Lille Eden Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 (endret) Feil. Endret 20. mars 2009 av Lille Eden
junipia Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2009 feil som i hva? er det ikke fint eller? vet ikke om noen steds i kristiansund jeg. har nylig flyttet hit seru. en liten fulg kvittret om småbåtlaget eller handelstanden? hvordan ser disse ut? noen som vet? håper på litt hjelp her:)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Et alternativ er jo å leie gjennom sjøstjerna, dersom du ser linken ser du bilder og hvilke lokaler du kan velge mellom. http://www.sjostjerna.no/index.cfm?id=6 Jeg tror seilklubben har, men det blir kanskje for lite for 80 personer. http://www.krsund-seil.com/?div_id=58&pag_id=58 Nil-lokalet er veldig fint. http://www.nordlandet.no/index.cfm?objecti...5D890EE1160ED86 Tempohuset kanskje? Mulig jeg hørte noe om oppussing der, så da utgår vel det.
junipia Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2009 takk for hjelp:) jeg synes lokalene til håndverkerforeningen er bare nydelige men der må en kjøpe mat i prisen og da blir det noen tusener mere enn jeg hadde tenkt med catering. vet du ca pp pris på sjøstjerna 3 retters? evt noen som vet av lill fine lokaler til 75 gjester? alle hjelp er stor hjelp:)
Phineas Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Feil. Hva som er feil? Jeg synes NIL-lokalet er veldig fint, med hvite vegger, stor plass, og koselig peisestue. Ellers så er det jo mange plasser å få leid da, skal bare vri hjernen litt før jeg kommer med forslag..
junipia Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. mars 2009 ja var ei som sa feil til innlegget ditt uten å si hva som er feil....bare nysgjerrig jeg:) takk for at dere kommer med forslag:)
Gjest Lille Eden Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 Jeg skrev feil innlegg, og dermed så slettet jeg det. Det var ikke noe større enn det. Har dere sjekket ut kjønnøybrygga? Eid av Rica hotell. Kjempefint! Vikanesset er også en mulighet. (Men det er lang inne på frei (møst tror jeg) men det er i nydelige omgivelser!) Det holder en god del bryllup på begge plassene, så om dere vet datoen bør dere være litt kjapp med å bestille lokale.
junipia Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. mars 2009 Kjønnøybrygga er dyrt for der må en bestille mat fra rica. kan ikke ta med catering. men veeeldig fint ja... vikaneset har jeg snakket med å det blir nok litt vanskelig med transport for så mange gjester både til og fra...folk vil jo helt sikkert ikke dra hjem helt på likt på natten...trenger noe i byen evt litt utom.. der en kan ta med catering eller billig med mat
Topaz Skrevet 20. mars 2009 #11 Skrevet 20. mars 2009 Vi skal ha i småbåtlaget, ca 5000 i leie, fra fredag til søndagskveld, velger selv catering.Alt på en flate, veldig maritimt miljø, mulighet til å sitte ute . Bi stas jah
junipia Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 20. mars 2009 Vi skal ha i småbåtlaget, ca 5000 i leie, fra fredag til søndagskveld, velger selv catering.Alt på en flate, veldig maritimt miljø, mulighet til å sitte ute . Bi stas jah har også tenkt på det men har aldri sett det..må vel kanskje gjøre det hehe:) kresen sjel det her shø hehe:) vet du om duker,dekketøy ol er med i den prisen ev andre ting?
Topaz Skrevet 21. mars 2009 #13 Skrevet 21. mars 2009 Dekketøy til 250 stykker i lokalet, ikke duker, men det kan evt catering låne ut for tillegg i prisen. Helt hvitt dekketøy som gjør det enkelt å dekorere i de fargene en vil. Kjølebu som gjør at kakene kan stå over til neste dag. eneste som kan være en utfordring alt etter hvor mange gjester en skal ha er bordplasseringen grunnet en "binge "inne i lokalet.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 #14 Skrevet 21. mars 2009 feil som i hva? er det ikke fint eller? vet ikke om noen steds i kristiansund jeg. har nylig flyttet hit seru. en liten fulg kvittret om småbåtlaget eller handelstanden? hvordan ser disse ut? noen som vet? håper på litt hjelp her:) Handelstanden er veldig fin =) Nyoppusset i gammel stil. Tre etasjer: nederst er det inngang, toalett, garderobe. Andre etasje: Spisesal, kjøkken, bar, sittegrupper ved bar. Øverst: Et fint lokale som kan brukes til vielse dersom man ikke skal gifte seg i kirken! Vil tro det er plass til rundt 100 stk der. Aner ingenting om pris desverre...
junipia Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 22. mars 2009 supert med mange forslag:) noen som vil dele litt priser om der vet på lokale og ca totalt i mat og lokale? noen som har kjennskap fra cateringen her i byen? noen som er bedre ol? vet om 3 stk .nordmørskafen,sjøstjerna og gaupset. noen flere? evt erfaringer på priser og smak.
Caramello Skrevet 10. februar 2010 #16 Skrevet 10. februar 2010 Vikaneset eller småbåtlaget? Fine plasser begge to Eller håndtverken, har hørt det spøker der, men.. Masse lykke til med bryllup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå