Gå til innhold

Skjemmer du bort katten din?

Anbefalte innlegg

Gjest Cupcakes
Skrevet

Hei hei. Lurte bare på om det er flere der ute som skjemmer bort katten(e) sine like mye som meg :fnise: prøver å beherske meg på det for nå ligger det snart katte leker overalt her (pluss at det blit litt dyrt også) men er jo så mye morsomt og fint til disse søte små.

selv har vi vel en 3-4-5 fjærpinner (de er kjempe populære hos frøkna så deerfor kjøper jeg en bunke avgangen...) to klorestativ, små riktig nok og på hvert sitt rom, to reisebagger, en fórtønne fra en eller annen designer, alessi matskål (kjempe nydelig!) og et par andre matskåler i et annet rom igjen, og to sovekurver men de er litt små for henne nå så har selvfølgelig begynt å se etter noen nye (til min samboers ergelse, han mener vi har nok katte ting..hehe) og som sagt et tonn med leker og det blir stadig flere :fnise:

åssen er det med dere andre på dette punktet her? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kan ikke si jeg skjemmer dem bort så mye sånn materialistisk sett, nei... Matskåler og seng fra Ikea, 3-4 leker, en skrekkelig fortønne fra felleskjøpet (vil ha en ny fin en, noen som har tips?), og et reisebur og en reisebag. Og et lite klorestativ, men det er jo for min egen del, så de ikke skal ødelegge møblene, hehe.

Men mine elsker å være ute da, så de bruker stort sett bare huset til å få mat og sove og kose, så er det ut og farte igjen. Forresten har vi laget et lite kattehus utenfor også, så de har en lun plass og hvile hvis de er ute om natten.

Gjest Gjest_la flaca_*
Skrevet

Hmm...innekatt du har?

Jeg skjemmer bort katten med kos og godbiter og variert fór. Klatrestativ og sånne ting har jeg ikke mye av, for det er utendørs han klatrer og leker. Inne vil han ligge i fanget og spise god mat, og leke litt med hunden :)

Katter setter pris på sånne fjærduskegreier i mot å kunne ta en real fugle/musejakt, eller klatre i klorestativer i forhold til å klarte i trær. Matskåler fra Alessi derimot er de nok fryktelig begeistret for. :ler:

Gjest Gjest_Bygdedyret_*
Skrevet

Jeg skjemmer henne bort med å gi henne variert mat og at jeg "koker" fisk til henne, for da blir hun så glad.

Men materielt blir hun ikke særlig bortskjemt, men så er hun mye ute og får brukt seg der. På vinteren vil hun gjerne bli aktivisert og da er hun strålende fornøyd med en liten ball av noe slag.

Det er kanskje lettere å skjemme bort innekatter siden de trenger leker for å aktivisere seg.

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Klorestativ, klorebrett, klorematte, to senger, eget saueskinn, to matstasjoner, fem halsbånd, en stor kasse med leker, overbygd kattedo, ferskt kjøtt/fisk daglig, en time på fanget hver kveld, eget hus på terrassen, kattedør som reagerer på chipen, fersk kattemynte, kattegress, stort reisebur (for bil), lite reisebur (for fly).

...jo, så har hun eget rom.... Med alt utstyret sitt, og masse ligge, klore og klatremuligheter, og fuglestativ utenfor vinduet.

Gjest Cupcakes
Skrevet

hehe, kan nok høres ut som en inne katt med hun er ute på dagen og inne på kvelden og hun sover inne :) det med matskålen fra alessi er nok mer for min del enn hennes kan jeg jo innrømme, den er fryktelig fin og ligner på en katt :jepp: men hun synes virkelig fjørpinnene er morsommere enn fugler, bare hun ser jeg går mot skuffen de oppbevares i kommer hun pilende med engang.

hun er også bortskjemt på kos og hygge, og ordentlig kvalitetsfór fra Hills :jepp:

Gjest Cupcakes
Skrevet
Matskåler og seng fra Ikea, 3-4 leker, en skrekkelig fortønne fra felleskjøpet (vil ha en ny fin en, noen som har tips?), og et reisebur og en reisebag. Og et

http://www.4beint.com/index.php?page=shop....rt&Itemid=4 sånn der det jeg har, rommer vel en 5-6 kg sekk tror jeg det var, nå kjøper jeg 10 kg sekk så heller over på den og gjemmer resten av posen med mat til det trengs å fylle på igjen;)

Skrevet

Steike... Kjøper du fortønne til nesten 5oo kr...? Jeg fikk med en gratis når jeg kjøpte foret... Hehe! ;)

Gjest Cupcakes
Skrevet
Steike... Kjøper du fortønne til nesten 5oo kr...? Jeg fikk med en gratis når jeg kjøpte foret... Hehe! ;)

hehe, var litt dyr, men fikk den i gave av samboeren min, sikkert mye annet jeg kunne ønsket meg, men siden den står på kjøkkenet passet den veldig fint inn, dyrebutikken jeg handler i har ikke sånne billigere varianter av fortønner som ser litt pene ut..hehe :)

som sagt er det nok like mye min del alt stærjet jeg skaffer meg til pus men..hehe.. mye av det leker hun jo MASSE med og brukes hele tiden og da :jepp:

Skrevet

Ja, jeg skjemmer definitivt bort kattene mine :)

Skrevet

Det er vel ikke å skjemme bort kattene å kjøpe dyre ting til dem som de ikke trenger, for de har jo ikke noe begrep om merker, pris etc? Synes heller det er litt tåpelig.

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Skjemmer bort pus med kos, ikke med ting. Men naa er det jo hun som forlanger aa faa sitte paa fanget, saa man kan vel kanskje si at hun skjemmer oss bort. :ler:

Hun har noen leker, men de bryr hun seg ikke mye om. Den morsomste leken er en snor med to fjaer jeg har funnet ute. Ellers faar hun dyrt for (Hills), men det er en god investering syns jeg. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Akkurat en fortønne er en av de tingene jeg er villig til å betale litt for, det er jo en ganske stor ting som gjerne skal stå fremme på kjøkkenet, og for meg er det viktig at den ser fin ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...