Smørblomsten Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 (endret) PLEASE anbefal meg en god nattkrem for blandingshud, jeg er 33 år TAKK! Helst en som selges i parfymeri! Men kan også være en "billig" en fra f.eks Vita Endret 19. mars 2009 av Smørblomsten
Bahia Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Ylang-ylang nattbalm fra Decleor er super. Selges hos hudpleieren. Siden du er 33 år gammel og har blandingshud så trenger huden din litt mer pleie enn produkter fra f.eks. Vita kan gi deg.
Smørblomsten Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2009 (endret) Ylang-ylang nattbalm fra Decleor er super. Selges hos hudpleieren. Siden du er 33 år gammel og har blandingshud så trenger huden din litt mer pleie enn produkter fra f.eks. Vita kan gi deg. Takk for tips Jeg har brukt alt fra MD Formulations, Dermalogica, Clarins og nå Dr.Brandt, men synes de koster mer enn de "virker"... Så nå er jeg klar for å prøve noe nytt, som kanskje er litt billigere, men gjerne fra parfymeri Endret 19. mars 2009 av Smørblomsten
Smørblomsten Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2009 Fremdeles ingen som kan anbefale en? Er snart tom for Dr.Brandt nattkremen, og må snart ha ny.
Kamelia83 Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Nattkrem fra Olay? Har fått greie tilbakemeldinger herfra hvertfall, og selges på Vita
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Nattkrem fra Decleor er verd pengene! Bedre enn MD, Clarins e.l. synes jeg. Mild, masse fukt og hjelper huden til å hjelpe seg selv. Om morgenen føler man at huden er "reparert" .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå