Gå til innhold

Hvor lenge brukte dere vogn?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en datter på snart to år. Vi bruker vognen hvis vi skal handle (på senterene og andre store steder), hvis vi skal gå lange turer ( hun får gå det hun orker) og hvis vi skal noe som ikke er så langt unna (noen ganger til bhg, men oftest til besteforeldrene og butikken).

Hun bruker jo lang tid på gå selvfølgelig, er ikke alltid jeg har tid til å vente når vi skal rekke noe, så da må hun sitte i vognen.

MEN, vognen henger så vidt sammen og er veldig i tvil om jeg skal kjøpe en ny. I så i fall kommer jeg til å kjøpe den brukt.

Skjønner jo at det er opp og ned hvor mye en toåring går, men kan jeg forvente at hun orker å gå mere i løpet av månedene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en 2-åring selv.

Vi kjøpte en bæresele før jul, og etter dette har det kun vært besteforeldrene som har brukt vogn en gang imellom.

Min 2-åring vil helst gå selv. Og dermed så får vi heller bruke den tiden det tar.

Skal vi på langtur eller kjøpesenter, så er bæreselen mye enklere å ta med seg, og lett å sette han i de periodene han ikke orker å gå selv.

Ville nok si at det er litt sent å kjøpe en vogn til en 2-åring.

Hadde nok heller kjøpt en billig trille eller noe, som man kunne hatt i de få tilfellene den trengs.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Og så kommer det kanskje litt ann på om dere har planer om flere barn eller ei?

Skrevet

Jeg hadde nok kjøpt "ny brukt" vogn til min toåring hvis den vi har nå gikk i stykker. Ikke fordi vi har den så mye med oss på shopping o.l. (der holder det jo bare med en billig trille) men fordi hun fortsatt sover på dagen. Vi får henne ikke til å sove inne i senga på dagen.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi bruker vogn enda til en som snart er tre og et halvt. Sover godt i vognen når mor går søndags tur, greit å ha på sentere, på ferie etc.

Vi hadde duo-vogn da, så det er selvsagt sportsvogndelen.

Har også en pitteliten trille alltid liggende i bilen.

Skrevet

Kjøp heller en trille. Funker i massevis (og noen av dem er jo hakket bedre enn en paraplytrille).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...