Gå til innhold

"Friends with benefits"

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_snuppa_*
Skrevet

Jeg henviser til trenden med å ha såkalte "Friends with benefits", eller en elsker om man så kan kalle det. Hvor man mer eller mindre har en avtale om å ha betingelsesløs sex. Veldig greit for mange når man er singel, især i lengre perioder av gangen.. Og jeg har selv benyttet meg av dette. Jeg har vært singel i lang tid, og har hatt flere av denne typen igjennom årene, da jeg ikke har vært klar for et forhold på lang tid. Og det har vært bra en god stund.

Nå har det begynt å endre seg litt.. og jeg merker at jeg får mer og mer problemer med å ha sex med en slik avtale, selv om jeg ikke har følelser for vedkommende. Jeg begynner rett og slett å føle at det hele blir for kynisk og kaldt, og at det er trist å ha sex uten følelser. Jeg føler at jeg bruker, og blir brukt. Så jeg har avsluttet den siste avtalen jeg hadde.. men det jeg lurer på er om flere føler det slik?

Ikke bare det.. men flere som er litt lei hele kynismen og "masseproduksjon av sex" følelsen man får i singellivet, ute på byen, i kjøttmarkedet.. i senga og hele pakka inkludert..

Er litt intressert i å vite om menn også kan føle det slik?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...