Gå til innhold

Jomfrue gutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurte på om deres mening om gutter over 20 alderen som fremdeles er jomfru?

Spørsmålet gjelder både for langtidsforhold og ONS....

Spør fordi jeg fortsatt er jomfru.. & proud! ^^, Haha xD

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Så lenge det ikke plager deg, så synes jeg du beskriver det veldig bra!

PROUD

Det er ikke alle av oss som er helt våkne når vi gang etter gang våkner med det ene eller det andre ved siden av oss etter en fuktig kveld på byen.

Jomfru eller ikke naturligheten med sex er tilstede, men det er noen av oss som tenker også litt fremtidig med tanke på en livspartner.

Hva er mer flott enn å kunne si at man kun har delt dette med den ene, tenker jeg.

Selv har jeg under 10, noe som tydeligvis er veldig lite for mange.

For meg er det mer enn nok. Har aldri hatt bedre sex enn med dem som jeg har lært å kjenne over lengre tid heller. Dessuten så har det gjort at man også kan slippe alle sine lyster og fantasier (nesten) fri!

Gjest Gjest
Skrevet

Helt i orden det..til og med litt imponerende..hvis det ikke betyr at du er livredd damer eller noe..så kan det jo bety at du legger litt mer i sex enn andre menn..noe som gjør deg spesiell og interesant.

Så lenge en mann er lettlært og lærevillig så betyr ikke erfaringen så mye:)

Gjest Gjest
Skrevet
Helt i orden det..til og med litt imponerende..hvis det ikke betyr at du er livredd damer eller noe..så kan det jo bety at du legger litt mer i sex enn andre menn..noe som gjør deg spesiell og interesant.

Så lenge en mann er lettlært og lærevillig så betyr ikke erfaringen så mye:)

Sikkert ikke bare fordeler!

Jo eldre man blir,jo vanskeligere blir det og finne en likesinnet,om man ikke finner en som er jomfru og blir ilag med en som ikke er det,da ser jeg at det KAN bli problemer down the road.

Gutten er jomfru,jenta har hatt 10 forsjellige ligg,gutten vil vite hvor mange,gutten liker ikke helt det han hører,gutten vil finne ut hvordan det er og ha andre jenter,gutten gjør det slutt eller er utro.

Etter man er fyllt 20 er det ikke så mange jomfruer og oppdrive,hverken på jente eller guttesiden,jeg mener utvalget blir ganske så skralt.

Skrevet

For min del ville jeg syntes at det var en positiv ting. Var selv jomfru til jeg var 20, og er glad jeg ventet til jeg var moden for det.

Har et par kamerater som er/var jomfru, en i en alder av 28, han andre har vel akkurat blitt "mann"

Gjest Gjest_jente23_*
Skrevet

Jeg hadde helt ærilig synes det var negativt. Jeg har ikke hatt sex med mange, under 10, så er ikke det at jeg synes det er bra å ha hatt sex med mange. men jeg ville foretrukket litt mer erfaring. og at de hadde fått "rast fra seg" litt før et forhold. for ONS hadde jeg synes det var enda mer nagativt, siden man da bare er ute etter sex. for ingen kan vel si at første gang er så veldig vellykket. så mye bedre for forhodl enn for ONS. Men er ikke bare pga sexen jeg mener det er negativt, men også for forholde. for da har han sikkert ikke hatt noen forhold bak seg, og jeg ville ikke likt å bli sammen med en gutt uten noen seriøse forhold, da er han ikke vant til å forholde seg til å være sammen med en jente, og han har mye å lære!

Men jeg er helt sikker på at du finner mange jenter som synes dette er superpositivt :) Så som alt annet, er det veldig individuelt!

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Hei!

JA TAKK!! :D

Skrevet

Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler.

Helen - mod.

Gjest Glør
Skrevet

ONS hadde vært greit, fordi det kunne vært morsomt å prøve det også. Men forhold ville jeg vært skeptisk til, fordi min erfaring er at det er få som slår seg til ro med å ha hatt bare en sexpartner i det samfunnet vi lever i, spesielt dersom partneren deres har hatt flere. Dvs at risikoen for at det blir slutt er såpass stor at det skulle mye til før jeg hadde investert i ett slikt forhold. (Med unntak for om jeg hadde blitt hodestups forelska.)

Gjest Kavring
Skrevet

Jeg også syns det er positivt. Var selv 21...

Jeg ville heller hatt en som var jomfru, enn en som hadde hatt sex med nærmere 100stk.

Og det beste av alt er jo at du er stolt av det, så til syvende og sist, så spiller det jo ingen rolle hva andre mener og tenker om det :)

Gjest jinta
Skrevet

Vel hadde tenkt å starte et nytt tråd om gutter som er jomfru.. men kan godt bare starte her..

Jeg syns at det er driiiiit hot at en gutt er jomfru.... :sjarmor: Tenner på tanken at jeg skal være han første og at jeg gir han de orgasmene som han aldri har hatt før med en annen!

Så svaret til TS vil være JA! Jeg syns at det er positivt at gutten er jomfru... både langtisdforhold og når det gjelder ONS!

Er det flere jenter der ute som har samme tenning?

Skrevet
Vel hadde tenkt å starte et nytt tråd om gutter som er jomfru.. men kan godt bare starte her..

Jeg syns at det er driiiiit hot at en gutt er jomfru.... :sjarmor: Tenner på tanken at jeg skal være han første og at jeg gir han de orgasmene som han aldri har hatt før med en annen!

Så svaret til TS vil være JA! Jeg syns at det er positivt at gutten er jomfru... både langtisdforhold og når det gjelder ONS!

Mhm :sjenert: Har en jomfru på merittlista mi også, og det svarte til forventningene :lur:

Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Både gutter og jenter som klarer å holde på jomfrudommen og å holde antall seksualpartnere på et minimumsnivå i dagens samfunn har mye å være stolt over. Jeg har også stor tro på at det er mer sannsynlig at de klarer å ha lange forhold, og livsvarige ekteskap når de klarer å ta vare sin egen integritet på den måten.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er også enig med de ovenfor og synes at det er positivt!

Synes også at det er sexy med gutter som er jomfrue.. Det gir litt extra av at de ikke har vært intimt, sånn seksuelt, med en annen! :fnise:

Stå på TS! Er et pluss at du er stolt av det! Heldig dame som får ta din renslighet! :lur:

Gjest Ungdame
Skrevet

Signerer på denne!

Tråden fikk meg til å huske en episode for noen år tilbake da vi var en gjeng som overnattet hos en annen venn av meg.. så var det en kompis av kjæresten min som jeg selv kjente fra før av der med oss... og han var skikkelig go gutt og hyggelig kar.. itillegg til det så var han jo katolikk og jomfru.. Husker at jeg ble alene med han på et rom.. husker at jeg ble så varm da jeg så han skifte og ta av seg t-skjorta.. han hadde på seg en svart rosenkrans rundt halsen... Ååå.. DET synet glemmer jeg aldri.. Han hadde jo i tillegg en veltrent kropp.. synet av at rosenkransen gikk rundt halsen og ned langs de stramme brystene og sluttet ved de markerte magemusklene hans var helt fantastisk.. og tanken på at han var jomfru og urørt gjorde det ikke lettere :gjeiper: Tok ikke lang tid før jeg fortalte kjæresten min at jeg ville "sove" for å si det slikt! :fnise:

Nei, altså.. det er noe med jomfrue gutter som setter meg igang.. kanskje tanken på at de er på en måte "ulovlig"?

Gjest Gjest
Skrevet

Det er det som er så kjipt med å være gutt og (ufrivillig) jomfru. Vi er jo ikke ulovlig eller forbuden frukt! Tvert imot! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...