Suzy Skrevet 9. juli 2003 #1 Del Skrevet 9. juli 2003 Noen som har sett den? Urovekkende film og Ralph Fiennes er utrolig dyktig!!! Det tok litt tid før filmen tok av, men den lange innlendingen hadde nok sin meisjon ved å gjøre seeren litt ukomfortabel... Veldig bra. Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 9. juli 2003 #2 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg har lest boka som filmen var basert på. Synes den var bra, men lurer på hvordan de klarte å lage film av den, med alle de vrangforestillingene som foregikk oppi hodet på hovedpersonen. Jeg må nok se den filmen, ja. Er den kommet på DVD? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juli 2003 Ikke ennå tror jeg, men sikkert ikke lenge til. Tror de har strippet filmen i veldig stor grad - det er nesten et vakum rundt Spider før han begynner å "se" foreldrene sine igjen... Syns den var bra, men jeg har ikke lest boka da Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå