Gjest j85 Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Tittelen sier vel det meste om situasjonen nå. Er i avstandsforhold med en herlig mann, men når det er lenge mellom hver gang savner jeg det seksuelle! Hvordan får andre i samme situasjon til å holde gnisten også på det området? Snakker jo litt "dirty" på tlf. iblant, og det gir jo litt, kanskje vi skal skrive sexbrev til hverandre :gjeiper: Hadde jo også vært rådeilig å se han runke på webkamera, men selv er jeg desverre ganske sjenert for kroppen min Så selv om han har tilbudt seg å gjøre det for meg, så syntes jeg det er litt "urettferdig" siden jeg helst ikke vil gjøre det for han. Jaja... Ellers blir det jo mange lengselsfulle tanker i natten... hva gjør andre som har slike forhold?
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Tittelen sier vel det meste om situasjonen nå. Er i avstandsforhold med en herlig mann, men når det er lenge mellom hver gang savner jeg det seksuelle! Hvordan får andre i samme situasjon til å holde gnisten også på det området? Snakker jo litt "dirty" på tlf. iblant, og det gir jo litt, kanskje vi skal skrive sexbrev til hverandre :gjeiper: Hadde jo også vært rådeilig å se han runke på webkamera, men selv er jeg desverre ganske sjenert for kroppen min Så selv om han har tilbudt seg å gjøre det for meg, så syntes jeg det er litt "urettferdig" siden jeg helst ikke vil gjøre det for han. Jaja... Ellers blir det jo mange lengselsfulle tanker i natten... hva gjør andre som har slike forhold? Har elskere og elskerinner! Avstandsforhold funker som oftest ikke i lengden,behovene vil overstyre forholdet på sikt.
Småkjekset Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Har elskere og elskerinner! Avstandsforhold funker som oftest ikke i lengden,behovene vil overstyre forholdet på sikt. Vil si at dette ikke gjelder for alle!! Jeg og kjæresten min bodde fra hverandre i 1 år, og klart vi savnet hverandre mye, og hadde mye å ta igjen på sex-fronten når vi møttes igjen, men det var aldri et tema å gi slipp på han! Har bodd sammen i halvannet år nå, og har det bedre enn noensinne!
Gjest Gjest_jente 28_* Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Tittelen sier vel det meste om situasjonen nå. Er i avstandsforhold med en herlig mann, men når det er lenge mellom hver gang savner jeg det seksuelle! Hvordan får andre i samme situasjon til å holde gnisten også på det området? Snakker jo litt "dirty" på tlf. iblant, og det gir jo litt, kanskje vi skal skrive sexbrev til hverandre :gjeiper: Hadde jo også vært rådeilig å se han runke på webkamera, men selv er jeg desverre ganske sjenert for kroppen min Så selv om han har tilbudt seg å gjøre det for meg, så syntes jeg det er litt "urettferdig" siden jeg helst ikke vil gjøre det for han. Jaja... Ellers blir det jo mange lengselsfulle tanker i natten... hva gjør andre som har slike forhold? Hvor lang tid snakker vi? en gang i uken/mnd? Er det over en periode eller er det helt ubestemt? Hvorfor jeg spør er fordi hvis lengselen er altfor vanskelig nå og du ikke vet hvor lenge det vi vare, bør man kanskje vurdere forholdet nøye. Er jo ille å gå frustrert dag ut og dag inn
Gjest j85 Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Hvor lang tid snakker vi? en gang i uken/mnd? Er det over en periode eller er det helt ubestemt? Hvorfor jeg spør er fordi hvis lengselen er altfor vanskelig nå og du ikke vet hvor lenge det vi vare, bør man kanskje vurdere forholdet nøye. Er jo ille å gå frustrert dag ut og dag inn Er ofte en 2-4 uker mellom hver gang vi ser hverandre, men det er jo ikke så ille. Tror du misforstår litt, for lengselen er ikke vanskelig i den forstand at jeg har begynt å se på andre, men det hadde vært hyggelig å fått tips til hvordan holde "erotikken" ved like, kanskje noen gode ideer
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Er ofte en 2-4 uker mellom hver gang vi ser hverandre, men det er jo ikke så ille. Tror du misforstår litt, for lengselen er ikke vanskelig i den forstand at jeg har begynt å se på andre, men det hadde vært hyggelig å fått tips til hvordan holde "erotikken" ved like, kanskje noen gode ideer Da er det jo ikke farlig Da kan du affal være sikker på at forholdet ikke varer
Gjest j85 Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Da er det jo ikke farlig Da kan du affal være sikker på at forholdet ikke varer Mulig det kunne misforstås av det jeg skrev, jeg mente at lengselen er ikke så vanskelig at jeg har behov for å se på andre. Jeg har med andre ikke behov for å være utro.
Helen Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest Papirkurven Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 Har elskere og elskerinner! Avstandsforhold funker som oftest ikke i lengden,behovene vil overstyre forholdet på sikt. Hvis det ikke funker på avstand, ville det ikke funket nære heller, er min mening. Og ihverfall ikke hvis man blander inn andre. Jeg hadde et avstandsforhold som røyk ganske fort, vi hadde nok aldri klart oss. Nå har jeg avstandsforhold, og det fungerer kjempebra. Savner egentlig ikke sex ,så klarer ikke å relatere 100% til problemet ditt, TS. men vi snakker en del på telefonen om ting vi vil gjøre når vi er sammen.
Gjest Gjest_Jente 18_* Skrevet 19. april 2009 #10 Skrevet 19. april 2009 Jeg ser min kjære 2 ganger i løp av 3 mnd. sikkert, altså etter 1 og en halv mnd. Da er vi i lag ca. 3-7 dager, og jeg har det aldri bedre enn då. Sexen er jo selvfølgelig noe jeg savner de dagene vi ikke ser hverandre, men det hjelper med fantasier og minner. I tillegg så får jeg god tid til å tenke på hva jeg skulle ønske vi kunne gjøre i lag, og hvilke fantasier en kan prøve ut. Så det er fint å bruke tiden vertfall på å utforske litt i sin egen fantasi. Ellers er det jo fint å kunne snakke åpent om sex på telefonen, og fortelle hverandre hvor deilig en syns de forskjellige tingene er. Det er alltid fint å få ros for de tingene en utfører:) Selv om jeg ser han så sjeldent, ville jeg aldri forlatt han, siden han er den rette for meg, pluss at jeg håper at vi får flyttet nærmere hverandre om ikke lenge!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå