Gå til innhold

Er vi alle like ille?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hmmm_*
Skrevet

Jeg kjenner ikke en eneste person som har 100% vært trofast mot partneren.

Er vi alle ,eller har vi alle hvert mer eller mindre "litt utro",i den forstanden at vi ikke har hvert helt tro. At vi har oppført oss helt eksemplarisk å aldri sendt en mld,tatt en samtale,lagt hånden der den ikke burde være..

Jeg kan bare ikke komme på et eneste menneske som jeg kan si Den personen ,Den har vært trofast.

Det virker som om alle mer eller mindre kjører løpene ut med fysisk og psykisk utroskap,men også de som ikke egentlig gjør noe ille,har gjerne sendt en mld til en eks,flørta litt for mye med en fyr.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Anton_*
Skrevet

Er vi alle ,eller har vi alle hvert mer eller mindre "litt utro",i den forstanden at vi ikke har hvert helt tro. At vi har oppført oss helt eksemplarisk å aldri sendt en mld,tatt en samtale,lagt hånden der den ikke burde være..

Jeg kan bare ikke komme på et eneste menneske som jeg kan si Den personen ,Den har vært trofast.

Det virker som om alle mer eller mindre kjører løpene ut med fysisk og psykisk utroskap,men også de som ikke egentlig gjør noe ille,har gjerne sendt en mld til en eks,flørta litt for mye med en fyr.

du skriver om kvinner/jenter, ikke sant?
Gjest Gjest
Skrevet

Hun sier mennesker.

Jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor det er så big deal å ha det kosli med fler enn en person om man vil det.

Ingen som dør av det, vi lever bare en gang.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har virkelig aldri gjort noen av de tingene du beskriver. Ikke i løpet av mitt syv år lange forhold i all fall. Jeg og mannen tillater begge et øte flørtende blikk til andre i ny og ne, men jeg har aldri hatt kontakt mer enn det når det kommer til flørt med andre.

Gjest Jente38
Skrevet

I min omgangskrets eller blandt kollega, kjenner jeg ingen som er "trofaste" pr definisjon.

Definisjon av utroskap varierer fra person til person: Er det å kysse, legge hånd på armen/låret, sende en pikant sms, betro innerste følelser, håp og hemmligheter, eller å ha sex med andre enn sin faste partner utroskap? Hvor går grensen? Det er forskjell mellom psykisk (langt verre å tilgi) og fysisk utroskap.

Jeg antar de fleste (den sårende parten) finner det lettere å tilgi fysisk enn psykisk utroskap. Ihvertfall når man leser innleggene her på KG!

Det du kaller for utroskap (f.eks en handling), er det ikke sikkert jeg gjør, og omvendt.

Så i slike diskusjoner, blir man aldri enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...