Gå til innhold

Påskeegg til kjæresten

Sjefsbrtah

Anbefalte innlegg

For alle som ikke vet det, påskeaften er 23. april i år. Sent, men den kan visstnok være senere.

Jeg har en lignende til den over. En venninne fikk et egg av sin kjæreste for et par år siden. I tillegg til det vanlige snopet, hadde han skrevet lapper der han fortalte hva han likte ved henne. Nederst var det en lapp der han fridde. Kjemperomantisk, synes jeg. :rodmer:

De er nå godt gift og venter sitt første barn omtrent i årets påske. Passer i grunnen veldig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må følge med på denne tråden altså, mange gode tips her! :)

Tenker også å kjøpe et stort påskeegg og fylle med ting og tang. Vi har også halvtårsdag i april, og ettersom vi ikke får sett hverandre den dagen og uka etter, så passer det fint å gi litt ekstra :) Skal i tillegg til New York om få dager, så jeg satser på å finne noe spennende der som jeg kan legge med!

Har tenkt på dette:

-Favoritt godis/sjokolade

-Øl

-En sesong av en serie han liker godt, som f.eks Mad Men, How I met your mother, CSI eller noe i den duren.

-Kort

-En selvskreven sang til han (er "låtskriver", og han har ventet lenge på å få lese noen av tekstene mine :sjenert: )

-Et fint kjede eller et armbånd om jeg finner noe..

-Billetter til noe artig

-Massasjeoljer og et "gavekort" med en time massasje av meg

Vil også gjerne levere egget på en morsom måte, gjerne iført noe sexy :)

Ellers vil jeg nok bruke noen av tipsene jeg har funnet her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harriet

Øl i påskeegg?

Og masse gaver??

Er det jeg som er helt på jordet som ikke ser det romantiske i noe sånt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg (som mann) er det ikke viktigst hva som er oppi egget, men HVORDAN hun gir meg det.

Hadde hun hatt på seg noe sexy, NYTT undertøy og levert egget til meg, hadde jeg gitt blanke i hva som var oppi :P

Det du sier er at det egentlig bare er å droppe påskeegget og heller kjøpe nytt, sexy undertøy.

Tror jeg går for dette. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl i påskeegg?

Og masse gaver??

Er kanskje ikke så romantisk, men vil heller at han skal få noe han har lyst på og ønsker seg, enn at jeg skal overøse ham med klissete ord og konfekt, klisjeer som jeg selv heller ikke ville falt for. Folk er forskjellige, og jeg vet hva kjæresten min vil sette mest pris på :)

Det romantiske i det er jo overraskelsen, kanskje måten du gir det på, og eventuelt det personlige du legger i det. I tillegg mener jeg det er en flott måte å kunne gi kjæresten en gave utenom bursdag og jul, og å vise at jeg vet hvem han er og hva han liker. Jeg blir ihvertfall kjempeglad når han gjør lignende ting for meg! Bryr meg vanligvis ikke om gaver og styr, men synes selvfølgelig det er koselig og overraskende når han finner på noe sånt. Jeg vil gi noe tilbake, og synes han fortjener det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje ikke så romantisk, men vil heller at han skal få noe han har lyst på og ønsker seg, enn at jeg skal overøse ham med klissete ord og konfekt, klisjeer som jeg selv heller ikke ville falt for. Folk er forskjellige, og jeg vet hva kjæresten min vil sette mest pris på :)

Det romantiske i det er jo overraskelsen, kanskje måten du gir det på, og eventuelt det personlige du legger i det. I tillegg mener jeg det er en flott måte å kunne gi kjæresten en gave utenom bursdag og jul, og å vise at jeg vet hvem han er og hva han liker. Jeg blir ihvertfall kjempeglad når han gjør lignende ting for meg! Bryr meg vanligvis ikke om gaver og styr, men synes selvfølgelig det er koselig og overraskende når han finner på noe sånt. Jeg vil gi noe tilbake, og synes han fortjener det :)

Bra svart! Helt enig med deg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øl i påskeegg?

Og masse gaver??

Å vise noen at man er glad i dem! Hva er galt i det? Kan jo gjøre det samme til en god venninne også... (Kanskje uten sexy undertøy og erotiske leketøy da :fnise: )

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Har til nå kjøpt et stort egg på Nille. Har kjøpt:

En handyman vagina(fitte på boks, alt må prøves)

Snop

Kort

Trenger noen flere ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Så mange fine idèer! Jeg abonnerer på denne :) Tror jammen det blir påskeegg på min da nyinflyttede kjæreste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Jeg tror jeg skal gi min kjære påskeegg (vi kommer ikke til å se hverandre noe av påsken). I så fall skal jeg fylle det med hjemmelaget (påske)konfekt som jeg vet han er glad i. Annet godteri kan han kjøpe selv, vil helst gi noe som får han til å tenke litt mer på meg, men vil ikke gi noe seksuelt da han skal være med familien og vi uansett ikke får sett hverandre.

Bra jeg ikke er den eneste som har en kjæreste som reiser til fam i påsken!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl i påskeegg?

Og masse gaver??

JA!

Elsker å gi kjæresten gaver og overraskelser! Påskeegg er en god anledning å gjøre stas på ham :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selv synes jeg påsken er den beste høytiden fordi det ikke er det kjaset og maset og gavepresset som ved jul. Man pynter litt hvis man gidder, tar et påskeegg, fyller det med snop og gir det til kjæresten eller barn e.l. og bare koser seg. Jeg håper virkelig ikke det blir en trend å legge gaver i påskeegget. Ikke fordi jeg føler jeg måtte gjort det selv, men fordi påsken da blir enda mer kommersiell enn den alt er. Tenk alt det styret rundt Alle hjerters dag (Valentine's day) og jul osv. hvor mange føler de må kjøpe ekstremt dyre og flotte gaver fordi det forventes (hvis ikke skriver kjæresten din klagetråd på KG). Det holder lenge med det.

Pluss at jeg synes det er så teit at man absolutt skal gi "romantiske og gjennomtenkte" gaver hele tiden. Men så er jeg litt i det sure hjørnet i dag. Og folk må vel tross alt gjøre som de vil. Men jeg synes det er litt teit:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Litt mer "kinky" enn romantisk, for jeg liker det bedre.. Men er det veldig teit om jeg legger sexy undertøy (til meg) som han kan nyte og sexleketøy (som han kan bruke på meg) oppi egget...? :sjenert: Føler meg litt teit som gir han ting som egentlig er til meg, men kanskje han synes det er litt artig også...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har truffet ei jente 5-6 ganger innen påsken og tenkte litt på å kjøpe egg og noe stæsj til henne siden hun var skuffa over at hun ikke fikk av foreldrene dette året. Lurte bare på hvor mye som er for mye? Max 200-300kr ish? Eller mindre?

Og noen forslag til ting for ei jente på 18ish år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her=) Leste gjennom tråden, og jaggu blir dett egg på mannen min og:D

Har til nå bestilt 3nr av favorittbladet hans, så tenkte jeg et flaxlodd og litt snop. Min er en orntlig særing,så alt jeg kan tenke meg til at han har lyst på,er så dyrt=/ Får se hva jeg klarer og mekke sammen. Kansje jeg lager en rebusløype han må gjennom for å finne det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har truffet ei jente 5-6 ganger innen påsken og tenkte litt på å kjøpe egg og noe stæsj til henne siden hun var skuffa over at hun ikke fikk av foreldrene dette året. Lurte bare på hvor mye som er for mye? Max 200-300kr ish? Eller mindre?

Og noen forslag til ting for ei jente på 18ish år?

Synes det høres veldig bra ut. Siden dere ikke er sammen enda, ville jeg holdt meg til godteri og lignende. Om du ikke vil bare legge i godteri kan du jo kjøpe lipgloss (om hun bruker det) eller pynteting på hm f.eks. Det er ikke dyrt, men jeg hadde blitt kjempe glad om en fyr hadde gjort dette til meg. Men siden dere ikek er sammen ville jeg ikke kjøpt for mye og for dyrt. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeegg til ei som ikke er kjæresten din ennå til 200-300?! Synes det er litt overkill jeg altså. Hvertfall om du bare skal ha godis oppi! :P Jeg hadde blitt superglad for et lite påskeegg med godteri i, dvs max 50 kr:P Men for all del, slå deg løs, hun er heldig! ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeegg til ei som ikke er kjæresten din ennå til 200-300?! Synes det er litt overkill jeg altså. Hvertfall om du bare skal ha godis oppi! :P Jeg hadde blitt superglad for et lite påskeegg med godteri i, dvs max 50 kr:P Men for all del, slå deg løs, hun er heldig! ;)

:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...