Visiter Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 På tide med tatovering, gitt. Dette blir min første, og jeg aner ikke hvilken av de mange tatoveringssjappene jeg skal velge. Er det noen som har noe forslag eller tips om steder jeg bør sjekke ut/styre unna? Det blir ikke en altfor innviklet tatovering, rene linjer og svart/grått, men det betyr jo ikke at jeg ikke burde gå til flinke folk. Det er selvfølgelig også viktig at det er et rent og litt innbydende lokale, og i tillegg er jeg først og fremst interessert i steder i Oslo. Tips tas imot med takk. (Litt usikker på om dette er riktig forum, men antar at generelle forbrukersaker havner her.)
Gjest SmallTalk Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Anbefaler deg å sjekke ut galleriene til forskjellige tatoveringsstudioer. Da ser du lett hvilke du synes er dyktige og hvilke du muligens bør styre unna. Og husk at på tatovering nytter det ikke å sammenligne priser. Jeg har hørt mye positivt om House of Pain: http://www.houseofpain-oslo.com/about.html
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Kanskje litt vel sent å gå inn i den bransjen nå som motebølgen er særdeles på hell, og folk renner ned tattoo-sjappene for å få fjernet tatoveringer?
Visiter Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2009 Anbefaler deg å sjekke ut galleriene til forskjellige tatoveringsstudioer. Da ser du lett hvilke du synes er dyktige og hvilke du muligens bør styre unna. Og husk at på tatovering nytter det ikke å sammenligne priser. Jeg har hørt mye positivt om House of Pain: http://www.houseofpain-oslo.com/about.html Det var ikke dumt... Takk for tipset. Jeg synes likevel det hadde vært greit å høre fra noen som har erfaring fra et eller flere av stedene, da. Med tanke på hygiene og ikke minst hvordan folkene der er, sånt er vel ganske viktig å ta i betraktning også. Jeg har forresten ikke noe spesielt godt inntrykk av House of Pain... Jeg tok en piercing der en gang (ikke i en Oslo-filial, riktignok), og ble ikke veldig imponert. Flere av de jeg kjente som tatoverte seg der ble direkte misfornøyde også. Kanskje mye derfor filialen er lagt ned nå, men det gjør meg altså en smule skeptisk til hele kjeden. Kanskje litt vel sent å gå inn i den bransjen nå som motebølgen er særdeles på hell, og folk renner ned tattoo-sjappene for å få fjernet tatoveringer? Haha. Jeg er litt usikker på hva du mener, det ser ut som du tror jeg har tenkt å bli tatovør. Det har jeg altså ikke. Om du mener at jeg ikke bør tatovere meg fordi "motebølgen er særdeles på hell" har jeg egentlig ingen kommentar utover at jeg ikke kunne brydd meg mindre om hvorvidt det er noen motebølge eller ei, og at jeg har brukt 6-7 år på å bestemme meg for motiv og plassering. Nokså gjennomtenkt og ikke noe innfall som har med mote å gjøre, med andre ord.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 hvis du går for house of pain is oslo, sørg for at tavovøren er Pepe, eller hu dama. (det er to/tre gutter og ei jente der) tatovører har som regel respekt for at du har meninger om hvem du vil at skal tegne på deg. Ingen tatovører tegner likt, naturlig nok.. og noe jeg har erfart er at ikke alle er like nøye i arbeidet sitt. husk at de ikke tar kort der. lykke til
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Jeg ler meg skakk av tatoveringsfolket, og priser meg lykkelig for at jeg ikke ble med når motebølgen var på det verste.
Gjest Neferet Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Jeg sverger til Lucky 7 Skal noen andre røre meg, må jeg til Kat von D...
Gjest AM Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 Hellspawn. www.hellspawn.no Ligger rett ved trikkestoppet Grefsenveien. Han som eier sjappa har ei jente som lærling som er kjempeflink! Hvis du bare skal ha noe enkelt, så vil jeg anbefale deg å ta deg en tur til hun lærlingen. Der betaler du ingenting annet enn tipsen som du syns hun fortjener. Jeg har tatt to tatoveringer hos henne, og halfsleeve hos han som eier sjappa. Kjempefornøyd!! Har også vært på Lucky 7 og blitt tatovert, men syns ikke dem var de aller beste. De er flinke på Old School da Anbefaler Hellspawn på det varmeste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå