gullego Skrevet 18. mars 2009 #1 Del Skrevet 18. mars 2009 er så redd for å bli såra igjen...har møtt en fyr som er kjempehyggelig og koslig..og nylig singel :/ vi har funnet tonene ogsånn... men nå har vi ikke møttes noe særlig mye..et par ganger.. og jeg føler det hele tiden sex har vært i under tonen.. vanskelig å beskrive. Men kommer inn på det emne litt for ofte føler jeg. Og nå er jeg lei av å ha sex med gutter jeg ikke er i forhold med. men vil han bare ha en rebounce?? skal jeg fortsette å møte han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 18. mars 2009 #2 Del Skrevet 18. mars 2009 jeg hadde nok prøvd å fiske litt etter hvordan bruddet var. var det han som slo opp? ble han dumpa og ikke er over eksen? jeg har vært sammen med en i 2 år og er nysingel, jeg slo opp, og hadde ikke hatt pehov for noen reaboun, men andre ganger har jeg hatt det... Hadde jeg vært deg ville jeg nok fortsatt å møtt han, for er kjipt å unnga det hvis det ikke har noe å si at han er nysingel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mars 2009 jeg hadde nok prøvd å fiske litt etter hvordan bruddet var. var det han som slo opp? ble han dumpa og ikke er over eksen? jeg har vært sammen med en i 2 år og er nysingel, jeg slo opp, og hadde ikke hatt pehov for noen reaboun, men andre ganger har jeg hatt det... Hadde jeg vært deg ville jeg nok fortsatt å møtt han, for er kjipt å unnga det hvis det ikke har noe å si at han er nysingel tuusen takk for svar! jeg får prøve å fiske litt jeg har inntrykket over at han ikke er helt over henne.. men kanskje er det bar inbilning. du ve.. sånn følelse enn får noen gang:) ja, det hadde vært dumt å ikke ta sjansen.. sant:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #4 Del Skrevet 19. mars 2009 Hvor lenge er det siden han ble singel da? Og var det barn med i bildet? Uansett er det nok ofte mange følelser rett etter et brudd, så jeg ville ikke anbefalt å rote seg borti en som er nysingel, det ender ofte med at man blir såret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest m Skrevet 20. mars 2009 #5 Del Skrevet 20. mars 2009 Skjønner deg godt, er gjennom det samme nå. jeg møtte en fyr, holdt på med han i 2 måneder etter jeg ble dumpet av kjæresten, han var et rebounce, men så møtte jeg en fyr nå, som har vært singel i et år, men han har hatt sex med eksen ofte og andre jenter, men nå er jeg inni bildet og han har vært veldig åpen om hans ex osv, men om jeg er en han virkelig er interessert i er vanskelig å si.. som sagt, gutter er flørtete og trenger sine behov.. forelskede gutter vet jeg ikke hvordan oppfører seg lenger. men mitt råd er å fortsette, men kanskje bringe temaet på bordet.. tør du å spørre han om han har hatt noe rebounce siden det ble slutt med eksen, kan hende du får et svar da.. på å les han. vet dt er vanskelig, holder på med det samme selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 21. mars 2009 jepp nå har jeg litt mer fakta.. og det kan høres ut som han er fæl:p men jeg skjønner han på mange måter. Han har ikke hatt noen rebounce siden eksen...og hun vil ha han tilbake. Han sier at det neste forholdet han vil ha, er det han vil skal være livet ut...men at det er et stykke dit. imens, vil han drive på litt rundt... jada! da tørr ikke jeg satse på han iallefall. men liker hans person og fyren kjempe godt. synes det her er litt kjipt. samtidig som jeg forstår han, på en måte.. men jeg vil ikke være en av de jentene han "leker" seg med...i want the real deal;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå