Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Nå har jeg ladet den, eneste som er på skjermen er ett batteri det står charged på, altså full ladet men den responderer ikke på videre trykk, vil høre på musikk så jeg lastet ned noe i tunes MEN eneste den lagret var mozart som lå på maskinen da jeg kjøpte den... noen som kan veilede en ny i pod bruker?..
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Nå har jeg ladet den, eneste som er på skjermen er ett batteri det står charged på, altså full ladet men den responderer ikke på videre trykk, vil høre på musikk så jeg lastet ned noe i tunes MEN eneste den lagret var mozart som lå på maskinen da jeg kjøpte den... noen som kan veilede en ny i pod bruker?.. vil ikke høre mozart, vil laste ned fet musikk NÅ, hhehe, er det muulig... noe hjelp her?
calachi Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Hei, Du har syncet den i iTunes regner jeg med? (Er en liten knapp nederst til høyre under iPod kategorien) og slått av 'hold' på selve pod'en (den grå skyveknappen med orange under oppå toppen) slik at den reagerer på trykk? Se også: http://support.apple.com/kb/HT1494?viewloc...mp;locale=no_NO
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Hei, Du har syncet den i iTunes regner jeg med? (Er en liten knapp nederst til høyre under iPod kategorien) og slått av 'hold' på selve pod'en (den grå skyveknappen med orange under oppå toppen) slik at den reagerer på trykk? Se også: http://support.apple.com/kb/HT1494?viewloc...mp;locale=no_NO takk for svar, men oppdager nå at det ikke var nanoen, det var den vanlige-- heheh, tror jeg er overtrøtt.hhehe
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 takk for svar, men oppdager nå at det ikke var nanoen, det var den vanlige-- heheh, tror jeg er overtrøtt.hhehe det er nano, men ikke søren om den lar seg styre--viser bare bilde av ett full ladet batteri og thats it...
Pialill Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 det er nano, men ikke søren om den lar seg styre--viser bare bilde av ett full ladet batteri og thats it... Du gjenoppretter innstillinger ved å holde inne "enter" den i midten og play-knappen samtidig. Da starter den på nytt igjen hvis den har låst seg=)
freezepop Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Dukker iPoden opp på maskina di når du har kobla den til? Altså, dukker den opp på venstre sidestolpa i iTunes? Hvis ikke, hva skjer om du kobler den fra også til maskina igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå