Arwen Skrevet 9. juli 2003 #1 Skrevet 9. juli 2003 IKEA har sluttet med sine fantastiske i 100% lin og begynt å blande bomull i dem. Håpløst :evil: noen som vet hvor man får tak i kjøkkenhåndkler i 100% lin?
Suzy Skrevet 9. juli 2003 #2 Skrevet 9. juli 2003 Har du prøvd Husfliden? Det er helt sikkert omtrent fire ganger så dyrt som Ikea, men de har mye naturmaterialer der... Suz
Karoline Skrevet 9. juli 2003 #3 Skrevet 9. juli 2003 Jeg fikk noen som min mor hadde kjøpt hos Princess (tror jeg, det var ihvertfall en av kjedebutikkene).
orakel Skrevet 9. juli 2003 #4 Skrevet 9. juli 2003 Georg Jensen Damask har de beste kjøkkenhåndklærene som finnes :D Kjøp det du. De koster litt men varer i årevis selv med mange turer i tørketrommelen.
Arwen Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2003 Georg Jensen Damask har de beste kjøkkenhåndklærene som finnes :D Kjøp det du. De koster litt men varer i årevis selv med mange turer i tørketrommelen. hvor kjøper du de?
orakel Skrevet 9. juli 2003 #6 Skrevet 9. juli 2003 Du finner oversikt over konsulenter her: http://www.georgjensen-damask.dk/ Gå på SALG og Konsulenter. På nettsidene dere under Produktkatalog er det Viskestykke og køkkenhåndklæde de kaller det. Har selv mest Abild.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå